شروع عملیات اجرایی پروژه بیمارستان نو سرپل ذهاب

به گزارش تفطن، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : پروژه بیمارستان تازه سرپل ذهاب با تخصیص 50 میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر ریاست جمهوری از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی است که عملیات اجرایی آن به زودی از سر گرفته خواهد شد و تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

شروع عملیات اجرایی پروژه بیمارستان نو سرپل ذهاب

قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : برطرف مسائل بهداشتی، درمانی شهرستان ها از اولویت های دانشگاه است و با برنامه ریزی هایی که اجرا شده از نزدیک در جریان این مسائل قرار خواهیم گرفت و کوشش می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن این مسائل را مرتفع سازیم.

وی گفت: با توجه به افزایش تعداد مراجعین اورژانس بیمارستان شهدا، این اورژانس احتیاجمند توسعه و بهسازی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: برای اجرای پروژه بهسازی و توسعه اورژانس بیمارستان شهدا و تجهیز آن حدود 20 میلیارد تومان اعتبار مورد احتیاج است که پس از تهیه نقشه و برآورد و دریافت مصوبه وزارت خانه، عملیات اجرایی آن باید به سرعت شروع گردد.

محمدی گفت: محوطه سازی مراکز جامع سلامت روستایی بزمیر آباد، گرده نو، قله شاهین با تامین اعتبار 2 میلیارد تومان به زودی انجام خواهد شد.

او اضافه نمود: بحث کمبود پزشکان عمومی اورژانس و بیمه روستای شهرستان سرپل ذهاب باید به صورت جدی پیگیری گردد، در حال حاضر ابلاغ سه پزشک نو برای ارائه خدمت در این شهرستان اجرا شده و با پیگیری های اجرا شده کمبود نیروی پزشک شهرستان به زودی مرتفع می گردد.

وی اضافه نمود: بهسازی محل اسکان پزشکان روستایی قره بلاغ و تجهیز آن با 120 میلیون تومان اعتبار و ساخت 6 واحد اسکان متخصصین این شهرستان در دستور کار واقع شده است.

وی اضافه نمود: تمهیدات لازم در راستای تمدید طرح نیرو های پرستاری در صورت امکان و جذب نیروی نو طرحی در این شهرستان اندیشیده شده تا مشکل کمبود نیرو نداشته باشیم.

وی گفت: کمبود متخصص بیهوشی شهرستان ها به صورت جدی در حال پیگیری و رسیدگی است.

محمدی گفت: کننده مردم شهرستان های گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی به صورت جدی مسائل حوزه بهداشت و درمان را پیگیری می کنند و در برطرف این مسائل نهایت همکاری را با دانشگاه دارند که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 آبان 1401 بروزرسانی: 13 آبان 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2461

به "شروع عملیات اجرایی پروژه بیمارستان نو سرپل ذهاب" امتیاز دهید

2 کاربر به "شروع عملیات اجرایی پروژه بیمارستان نو سرپل ذهاب" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات اجرایی پروژه بیمارستان نو سرپل ذهاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید