اتاق تخصصی تربیت بدنی در مرکز آموزش تدبیر بیرجند افتتاح شد

به گزارش تفطن، اتاق تخصصی تربیت بدنی در مرکز آموزش تدبیر بیرجند برای دانش آموزان با نیاز های ویژه افتتاح شد.

اتاق تخصصی تربیت بدنی در مرکز آموزش تدبیر بیرجند افتتاح شد

موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم افتتاح اتاق تخصصی تربیت بدنی در مرکز آموزش تدبیر بیرجند که با حضور نخعی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین برگزار گشت، گفت: برای افتتاح این اتاق تخصصی در بیرجند اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان هزینه شده است.

او افزود: در سراسر استان 10 اتاق تخصصی تربیت بدنی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 900 میلیون تومان افتتاح می شود که از این تعداد 8 مورد به بهره برداری رسیده است.

موسوی نژاد بیان کرد: در این اتاق از وسایل و لوازمی همچون استخر توپ و شن، سبد بسکتبال، وسیله پرش برای تمرین حرکات جسمی و دیگر لوازم بازی وجود دارد.

مدیرکل آموزش پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: این کار با هدف کمک به تقویت بنیه جسمی و تربیت بدنی دانش آموزان با نیازهای ویژه انجام می شود تا بتوانند در عرصه مسابقات ورزشی و بین المللی بدرخشند.

رژه تیم ها ورزشی پارالمپیک استان، اجرای ورزش باستانی، تجلیل از مقام آوران کشوری در حوزه آموزش و پرورش استثنایی، تجلیل از تیم فوتسال استان و همچنین تجلیل از مقام آوران کشوری هیأت نابینان استان از جمله دیگر برنامه های این مراسم بود.

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2453

به "اتاق تخصصی تربیت بدنی در مرکز آموزش تدبیر بیرجند افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق تخصصی تربیت بدنی در مرکز آموزش تدبیر بیرجند افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید