اتفاقات امیدبخش برای پرسپولیس درراه است، سوء تفاهم ها رفع می گردد

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در همین زمینه با انتشار یادداشتی نوشت:

اتفاقات امیدبخش برای پرسپولیس درراه است، سوء تفاهم ها رفع می گردد

1- ضمن عذرخواهی از شما طرفداران عزیز که نگران هستید تاکید می کنیم که پرسپولیس به آرامش احتیاج دارد و از دامن زدن به حواشی باید پرهیز گردد. این درخواست صمیمانه و عاجزانه بنده به عنوان یک طرفدار و مقام مسئول آگاه از شرایط حاکم بر باشگاه است.

در کنار همه نگرانی های تان باید بگوییم نقش طرفداران در ایجاد آرامش، وحدت و مهار حواشی با بی توجهی به شایعات و اخبار کذب بسیار مهم است. از همه اهالی رسانه نیز دعوت می کنیم ما را در این روزها همراهی نموده و در راستای ایجاد آرامش و جلوگیری از رواج شایعات نگران نماینده، یاری حال بخش رسانه ای باشگاه باشند.

2 - طرفداران عزیز؛ هدف مجموعه باشگاه در این شرایط ویژه و خاص در وهله اول حل و فصل چالش های اقتصادی طی کوتاه مدت در روزهای آینده است. امروز کوشش ها و رایزنی ها به سمت و سوی امید بخشی طی می گردد و این منوط به تحقق آن است که ان شالله طی روزهای آینده نهایی می گردد. امروز به همین دلیل می توانیم نوید اتفاقات خوب را برای حل چالش های مهم اقتصادی طی روزهای آینده بدهیم.

3 - طرفداران دلسوز، سوءتفاهم ها ان شالله حل می گردد و موانع برای حل مسائل موجود در حوزه اقتصادی نیز طی روزهای اتی رفع خواهد شد. تردیدی نداریم پیرو مذاکرات صورت گرفته همانطور که آقای کالدرون تا به امروز نهایت همکاری را داشته اند در ادامه نیز همراه خواهند بود و باشگاه هم با پیگیری ها، مسائل را حل می نماید. بازیکنان با غیرت و شکیبا هم همانگونه که نهایت همکاری را داشته اند باز هم همراه هستند تا باشگاه بتواند به تعهدات خود عمل کند.

4 - بعد از جلسه هیات مدیره، هم مدیر عامل و اعضای هیات مدیره درخواست زمان کمی برای حل مسائل را مطرح کردند و در این باره رایزنی هایی هم صورت گرفته است . این زمان هم با شناختی که وجود دارد از باشگاه دریغ نخواهد شد. طرفداران عزیز بدانید آقای کالدرون تا اینجا حقیقتا همکاری نموده وگرنه قبلا هم شرایط فسخ را داشته است. باید دست در دست هم دهیم تا بستر برای استارت تمرینات در دوحه با حضور سرمربی تیم را فراهم کرد و قدردان زحمات وی و شاگردانش و مجموعه تیم بود. آقای کالدرون حالا این تیم را می شناسد و آن را روی ریل موفقیت برده و خودشان هم ان شالله ماموریت سخت خود را به رغم کارشکنی ها با موفقیت و قهرمانی کامل خواهند کرد. تاکید ما این است تک تک که اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس باید روی همدلی، وحدت و آرامش کار نمایند. در گام اول بایستی این مسائل حل گردد آنوقت با تعامل و کوشش می گردد در جابجایی هم به نوعی جبران مافات نمود. منتظر اتفاقات خوب در پی همراهی ها باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 996

به "اتفاقات امیدبخش برای پرسپولیس درراه است، سوء تفاهم ها رفع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقات امیدبخش برای پرسپولیس درراه است، سوء تفاهم ها رفع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید