نام مهاجم خارجی پرسپولیس تعیین شد؟

به گزارش تفطن، خبرنگاران: راجب اسامی نمی خواهم حرفی بزنم. این مساله غیرحرفه ای است و این حق را داریم که یک بازیکن خارجی جذب کنیم. بازیکن داخلی هم در گزینه های ما هست. این جملات بخشی از صحبت های روز گذشته یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که به نظر می رسد بیش از هر زمان دیگری به فکر داشتن یک مهاجم خارجی است.

نام مهاجم خارجی پرسپولیس تعیین شد؟

به گزارش خبرنگاران، گزینه داخلی که یحیی گل محمدی درباره اش حرف می زد حامد پاکدل، مهاجم فصل پیش آلومینیوم اراک بود که جذب شد. با این وجود، اما به نظر می رسد یحیی در پی گرفتن یک مهاجم توانمند خارجی است. این موضوع در حالی اسم می گردد که مسائل پرسپولیس در جهت خرید بازیکن خارجی پابرجاست و فعلا طبق قانون سرخ های تهرانی تا زمانی که پرونده هایشان در فیفا را حل و فصل نمایند نمی توانند بازیکن خارجی بخرند.

با این حال یحیی گل محمدی می گوید از آنجا که تیم های ایرانی باید در لیگ قهرمانان آسیا جدال نابرابری با رقبا داشته باشند این حق برایشان قائل گردد که دست کم یک بازیکن خارجی بخرند. درست بعد از همین درخواست است که خبرنگار مشهور عربستانی نام مهاجم مدنظر پرسپولیس را لو داد! نواف الاسیوی خبرنگار معروف عربستانی با انتشار خبری نوشت: الکساندر پریوویچ یکی از گزینه های پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود است.

الکساندر پریوویچ با قد 191 سانتی متری خود غولی در خط حمله الاتحاد عربستان بود که به دلایل مسائلش با عربستانی ها از این تیم جدا شده و بازیکن آزاد است. پریوویچ دورگه صرب-سوئیسی است و سابقه بازی در زیر21 ساله های پارما، دربی کانتی و تیم هایی از لیگ سوئیس، سوئد، ترکیه و لهستان و یونان را دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2076

به "نام مهاجم خارجی پرسپولیس تعیین شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام مهاجم خارجی پرسپولیس تعیین شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید