اپل ممکن است همین امسال یک ساعت هوشمند جان سخت عرضه کند

به گزارش تفطن، اطلاعات منتشر شده نشان می دهند که اپل در حال بررسی این موضوع است که نسخه مقاومی از اپل واچ را برای استفاده در محیط های خشن توسعه دهد. اطلاعات جدید منتشر شده توسط نشریه بلومبرگ نشان می دهند که اپل در صورت انجام این کار این نسخه از اپل واچ را امسال یا در سال 2022 عرضه خواهد کرد.

اپل ممکن است همین امسال یک ساعت هوشمند جان سخت عرضه کند

به نظر می رسد که این نسخه از اپل واچ از لحاظ کارایی تفاوتی را با نسخه کنونی این پوشیدنی هوشمند ندارد و فقط در طراحی ظاهری آن از مواد مقاومی مانند لاستیک برای افزایش مقاوت اپل واچ استفاده شده است. این گزارش همچنین مدعی شده است که اپل قصد دارد ویژگی جدیدی را برای پایش بهتر کاربر در زمان انجام ورزش شنا به اپل واچ هایش اضافه کند.

با وجود اینکه اپل واچ هم اکنون پوشیدنی محبوبی در میان کاربران برای انجام کارهایی مانند پایش ورزش است و حتی در برابر آب تا عمق 50 متر هم مقاوم است، اما این ساعت هوشمند بدون اضافه کردن قسمت هایی به آن برای افزایش مقاومتش، آنقدر هم ساعت مقاومی برای انجام ورزش های سختی مانند اسکی روی آب نیست.

با توجه به این موضوع، شرکت های تولید کننده ساعت های هوشمند مانند Suunto و Garmin توانستند که با عرضه دستگاه هایی طراحی شده برای کاربرد های خاص، بخشی از بازار پوشیدنی های هوشمند را به تصاحب خود در بیاورند.

بلومبرگ در گزارش خود مدعی شده که اپل می خواهد حداقل یک مدل مقاوم از اپل واچ را که این شرکت در سال 2015 از آن رونمایی کرده است، عرضه کند. البته باید گفت که با وجود مطرح شدن این موضوع توسط بلومبرگ، این احتمال موجود دارد که اپل این برنامه را به طور کامل لغو کند و اپل واچی را با این خصوصیات عرضه نکند.

  • اپل واچ های بعدی احتمالا سنسور Touch ID و دوربین زیر نمایشگر خواهند داشت

اگر اپل نسخه مقاومی از اپل واچ را هم عرضه کند به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد تا این مدل ویژه را در کنار مدل کنونی اپل واچ به فروش برساند. همان گونه که امسال اپل در کنار رونمایی از نسل ششم اپل واچ از اپل واچ مقرون به صرفه SE هم رونمایی و آن را به همراه اپل واچ سری 6 به بازار عرضه کرد.

نگاهی به گذشته و زمان رونمایی از اپل واچ سری 6 و اپل واچ SE نشان می دهد که اپل به طور معمول از نسل بعدی اپل واچ در نیمه دوم سال رونمایی می کند.

با وجود اینکه اپل امسال از اپل واچ سری 6 رونمایی کرد، ولی بهبود ها و پیشرفت های اجرا شده در نسل کنونی این ساعت به گونه ای نیستند تا کاربرانی که هم اکنون از نسل چهارم یا پنجم اپل واچ استفاده می کنند، ساعت کنونی خود را به نسل ششم این ساعت به روزرسانی کنند.

در نهایت باید بگوییم که رونمایی از نسخه مقاومی از این ساعت هوشمند برای بسیاری از کاربران دلیل منطقی برای به روز کردن اپل واچ خود با این نسخه جدید خواهد بود.

  • اپل واچ در سال 2020 هم عنوان پرفروش ترین ساعت هوشمند جهان را حفظ کرد

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1867

به "اپل ممکن است همین امسال یک ساعت هوشمند جان سخت عرضه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل ممکن است همین امسال یک ساعت هوشمند جان سخت عرضه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید