بازار روی ریل بانکوک

به گزارش تفطن، بازار روی ریل بانکوک، یکی از جاذبه‌های جالب و در عین حال خطرناکی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور بانکوک به بازدید آن بروید. این بازار در روستای Ban Bang Phlap قرار گرفته است.

بازار روی ریل بانکوک

Ban Bang Phlap یک روستای کوچک در نزدیکی شهر کانالی، آمفاوا (Amphawa) می‌باشد. در 15 سال گذشته، ساکنان این روستا به سختی کار می‌کنند تا بتوانند سنت قدیمی همچون تولید پودر نارگیل را حفظ نمایند و از این طریق امکانات پایدار ایجاد شغل محلی برای جوانان را داشته باشند. هنگام بازدید از این روستا، مدل‌های زیادی برای تولید پودر نارگیل مشاهده خواهید که به خودی خود یکی از جاذبه‌های تور بانکوک به شمار می‌رود. بازدیدکنندگان معمولا برای کاوش در این روستا، با دوچرخه سفر می‌کنند. هوا عمدتا گرم و مرطوب می‌باشد، اما هنگام دوچرخه سواری، برخورد نسیم خنک را حس خواهید کرد. در مسیر دوچرخه‌ سواری، می‌توانید در باغ‌های میوه توقف داشته باشید و از ترکیب نعنای خشک شده‌ی سبز، پوست پوملوی خرد شده و موز که در شیشه قرار گرفته و زیر نور آفتاب خشک شده، میل بفرمایید.

 بیشتر بازدیدکنندگان از Samut Songkhram برای دیدن بازار‌های مختلف که بازار‌های شناور یکی از آنها می‌باشد، به این مکان سفر می‌کنند. یکی از معروف‌ترین این بازار‌ها، بازار شناور دامنوئن سادوک (Damnoen Saduak) می‌باشد که می‌توانید با اتوبوس یا ماشین به آن برسید. در این بازار مردمان محلی و دست‌فروشان، وسایل خود را به فروش می‌رسانند. خوب است که بدانید هر کدام از این بازار‌ها در نوع خود بسیار سرگرم‌کننده هستند و از بهترین جاذبه‌های تور بانکوک به شمار می‌روند.

برای بازدید از این رستوران در تور بانکوک به شما توصیه می‌کنیم با یک راننده بروید. همچنین می‌توانید به وسیله قطار، اتوبوس و یا کشتی‌های کوچک خود را به این روستا برسانید. قطار‌ها معمولا هر یک ساعت از ایستگاه Wong Wian Yai به Maha Chai حرکت می‌کنند، جایی که شما می‌توانید با پرداخت 3 بات با کشتی‌های کوچک به بن‌لائم به این بازار بروید.

انتشار: 27 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 108

به "بازار روی ریل بانکوک" امتیاز دهید

2 کاربر به "بازار روی ریل بانکوک" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار روی ریل بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید