برای این تجربه های رایگان در توکیو آماده شوید!

به گزارش تفطن، گشت و گذار در توکیو

سفر به توکیو می تواند سفر گرانی محسوب گردد، اما راه هایی برای تفریحات رایگان در این شهر و کاهش هزینه ها وجود دارد. با خبرنگاران همراه باشید و با بعضی از تفریحات رایگان در این شهر بی نظیر ژاپن آشنا شوید:

برای این تجربه های رایگان در توکیو آماده شوید!

بازار ماهی فروشان سوکیجی (Tsukiji) دیدن کنید

این بازار ماهی فروشان را می توان یکی از بزرگ ترین بازارهای مشابه در دنیا محسوب کرد. دیدن این بازار هم برای مردم محلی و هم گردشگران بسیار مجذوب نماینده است و البته بهتر است در ساعات اولیه روز و صبح زود به آن مراجعه کنید. با نخستین ساعات صبح این بازار شروع به کار نموده و در آن هر نوع جانور آبزی که تصور کنید به فروش می رسد. یکی از جالب ترین بخش های این بازار، بخش حراج ماهی های تن است که البته بازدیدنمایندگان تنها در بعضی روزهای خاص اجازه حضور در آن را دارند. برای این کار شما باید ساعت 4 صبح در محل حراج حاضر بوده تا بتوانید در بین 120 نفر بازدید نماینده ای که به داخل راه داده می شوند، باشید. بدون تردید این بیدار شدن در صبح زود ارزش داشته و شما احساس ضرر نخواهید کرد. در این بازار می توانید صبحانه سوشی خورده و مطمئن شوید که همه جای بازار را گشته اید. این برنامه را به طور جدی به همه گردشگرانی که به توکیو سفر می نمایند توصیه می گردد و البته به خاطر داشته باشید بیشتر بخش های این بازار به صورت عمده فروشی است و شما نباید مزاحم کسب و کار فروشندگان و معاملات آن ها شوید.

به سیاحت جزیره اودایبا (Odaiba) بروید

جزیره بزرگ و مصنوعی اودیبا در خلیج توکیو واقع شده است. برای رسیدن به آن باید از پل رنگین کمان (Rainbow Bridge) از مرکز توکیو عبور کنید، این کار را می توانید به طور پیاده یا با استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی از روی پل معلق 918 متری انجام داده و به سمت جزیره اودایبا بروید. در این جزیره مصنوعی می توانید حمام آفتاب گرفته وبه دیدنی نمونه دوم مجسمه آزادی بپردازید. در این محل همیشه جمعیت زیادی حاضر هستند زیرا در جزیره اودایبا تعداد زیادی مراکز خرید، غذاخوری و مراکز تفریحی وجود دارد. در این جزیره برای خرید به ونوس فورت بروید که یک مرکز خرید به سبک قلعه های ساخته شده در قرن 18 جنوب اروپا است و صدها فروشگاه و مغازه در آن وجود دارد. چرخ فلک این جزیره یکی از بزرگ ترین چرخ و فلک های دنیا محسوب شده و در آن نمای زیبایی از شهر توکیو؛ خلیج توکیو و جزیره را خواهید دید. در رستوران های این محل غذا خورده، در فروشگاه ها پرسه زده و برای هیچ کدام از این موارد ورودیه یا بلیط تهیه نکنید.

به بالای ساختمان اداری - دولتی کلان شهر توکیو بروید

اگر دوست دارید از فراز شهر نگاهی به منطقه ها اطراف بیاندازید، هیج محلی بهتر از سکوی بازدید رایگان این ساختمان نیست. بلندترین مجموعه ساختمان محله شینکوجو (Shinjuku) و تالار شهر موجود در ان در سال 1991 میلادی افتتاح شد. سکوی ویژه دیدنی موجود در این برج از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 17 و 30 دقیقه فعالیت نموده و در طبقه 45 واقع شده است. از این محل قله فوجی، برج (Skytree)؛ توکیو تاور (Tokyo Tower)؛ عبادتگاه میجی و گنبد توکیو دیده می گردد. اگر هم دوست دارید منظره شهر توکیو را در شب دیدن کنید، به سکوی دیدنی جبهه شمالی ساختمان که از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح تا 23 در حال فعالیت است، مراجعه کنید. در هر دو سکیو مشاهده، کافه و فروشگاه ویزه سوغاتی وجود داشته و بازدید از آن نیز رایگان است. در طبقه دوم این برج نیز مرکز راهنمای گردشگری شهر توکیو واقع شده است که اطلاعات بسیار زیادی درباره شهر توکیو، دیدنی های آن و منطقه ها اطراف را ارائه می نماید.

منبع: الی گشت
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2347

به "برای این تجربه های رایگان در توکیو آماده شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای این تجربه های رایگان در توکیو آماده شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید