آنالیز فنی فولکس واگن گلف

به گزارش تفطن، چهره کاملا متفاوت گلف برای فراوری در سال 2020، تحول طراحی این خودرو از نسل هشتم را نشان می دهد. رونمایی رسمی فولکس واگن از گلف جدید، انجام شد.

آنالیز فنی فولکس واگن گلف

به گزارش خبرنگار ، تصاویر رسمی، نسل هشتم گلف را مدرن و تاحدودی نزدیک به سبک طراحی دیگر محصولات فولکس واگن نشان می دهد. نسبت به نسل های گذشته، گلف 2020 دارای چهره ای اسپرت تر با نشان های مدرن خواهد بود. در چراغ های اصلی، نوار LED روشنایی روز با حالتی شبیه به ابرو، شخصیت تهاجمی این محصول را افزایش می دهد. جلوپنجره هم به تبعیت از سبک چراغ ها، باریک تر شده است. ورودی هوا در سپر، افزایش قابل توجهی نسبت به نسل قبل دارد و حس آرواره را برای گلف تداعی می نماید. طراحی این خودرو، به حجم دهی بدنه نیز بی توجه نبوده است و ضمن خمیدگی کاپوت جلو به سمت جلوپنجره، خطوطی هماهنگ با اندازه چراغ های اصلی دارد.

نمای جانبی هم با خط عمیقی در راستای دستگیره ها تقویت شده است که علاوه بر افزایش حس اسپرت گلف، این خودروی کوچک را حجیم تر جلوه می دهد. چراغ های پشت، کاملا وفادار به زبان طراحی فولکس واگن تفاوت چندانی با نمونه های مشابه در تیگوان و اطلس ندارند. البته ترکیب درپوش صندوق و سپر با حجم دهی چشم نواز، چراغ هشدارهای باریک و اگزوزهای دوگانه که قاب نقره ای دارند، گلف 2020 را مدرن و فراتر از یک خودروی مالی جلوه می دهد.

طبق انتظار، گلف GTE با کمی اختلاف ظاهری نسبت به نمونه استاندارد فراوری خواهد شد. این محصول پلاگین هیبرید، با افزایش ادوات اسپرت در نمای رو به رو، حالت لانه زنبوری داخل سپر، رکاب های فلزی آیرودینامیک و درگاه ورودی اتصال برق برای شارژ باتری ها ارائه می گردد. فراوری نسخه تمام برقی گلف از سال آینده متوقف خواهد شد تا راه برای فروش فولکس واگن I.D 3 هموار گردد.

شاید نمای بیرونی گلف 2020 نسبت به نسل قبلی، انقلابی و فراتر از انتظار باشد؛ اما باید اعتراف کرد که در طراحی داخلی این خودرو هم هیچ شباهتی به مدل های گذشته وجود ندارد و این بخش، به کلی تغییر نموده است. ادوات روی داشبورد، متمرکز بر راننده هستند و خبری از دکمه های متعدد یا کلیدهای گردان نیست. نمایشگر لمسی مرتبط با سیستم سرگرمی، مشابه محصولات مرسدس بنز و بی ام و، جدا از داشبورد دیده می گردد و کمی متمایل به سمت راننده است. پشت فرمان هم پنل تمام دیجیتال و تخت وجود دارد که احتمالا در مدل های پایه، عقربه های آنالوگ خواهد داشت. در تصاویر منتشر شده، نور ملایم با رنگ های قابل تنظیم در خط افقی میان داشبورد دیده می گردد تا فضای روبروی شاگرد (سرنشین کنار راننده) را تزئین کند. ادوات فلزی یا پلاستیک نقره ای رنگ در خروجی های تهویه مطبوع، پیرامون دسته دنده، فرمان و داخل درها، حس یک هاچبک لوکس را به سرنشین فولک وگن گلف 2020 خواهد داد.

ابعاد خودرو، طول 4.28 متر با ارتفاع 1.46 متر و فاصله محورهای 2.84 متر را پوشش خواهد داد. با این حساب، نسل هشتم گلف نسبت به مدل قبلی، 20 سانتی متر افزایش طول محور خواهد داشت که تأثیری چشم گیر در راحتی سرنشیان دارد.

آمار دقیق تر از پیشرانه ها و شرایط فنی گلف، به محض رونمایی رسمی این خودرو در همین مطلب به روزرسانی خواهد شد؛ اما می توان انتظار داشت مشابهت هایی بین نسخه های پرفروش نسل هفتم و مدل جدید وجود داشته باشد. به احتمال فراوان، نسخه پایه مجهز به پیشرانه یک لیتری توربوشارژ با قدرت 116 اسب بخار خواهد بود که مدل قبلی را در زمان 9.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتربرساعت می رساند و میانگین مصرف سوخت 5 لیتر در 100 کیلومتر خواهد داشت. همچنین فراوری گلف 2020 با پیشرانه های 1.5 لیتری توربوشارژ 150 اسب بخار و 2 لیتری توربودیزل 150 اسب بخار احتمال دارد.

انتهای پیغام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 923

به "آنالیز فنی فولکس واگن گلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز فنی فولکس واگن گلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید