بلیط هواپیما پوکت

به گزارش تفطن، پوکت از شلوغ ترین شهرهای تایلند است که روزانه افراد زیادی به آنجا سفر می نمایند . اگر در فصول گردشگری و یا مناسبت های خاص می خواهید به پوکت سفر کنید ، باید از ماه ها قبل برای رزرو بلیط پوکت اقدام کنید . چون ممکن است بلیط گیرتان نیاید و یا خیلی گران باشد . در ادامه اطلاعات کامل بلیط هواپیما پوکت و پروزهای تهران به پوکت آمده است .

بلیط هواپیما پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

بلیط هواپیما پوکت

ایرلاین های مختلفی از تهران به پوکت سفر می نمایند . امارات ، عمان ایر ، ایران ایر ، اتحاد ایرویز ، الاتحاد ، چین جنوبی و … از محبوب ترین ایرلاین های پوکت هستند . تای ایرویز قیمت کمتری دارد . گفتنی است پرواز مستقیم تهران به پوکت وجود ندارد . البته در زمان هایی مانند نوروز و یا بلیط چارتری ، می توایند بلیط پرواز مستقیم به پوکت را خریداری کنید . زمان پرواز تهران پوکت نیز 7 تا 8 ساعت است .

قیمت بلیط پوکت

هزینه بلیط پوکت به عوامل مختلفی همچون ایرلاین ، نوع و کلاس پرواز و همچنین فصل گردشگری بستگی دارد . در فصول خلوت بلیط ارزان تر است . البته بلیط پوکت قیمت ثابتی ندارد . ولی معمولا از یک میلیون و نهصد هزار تومان آغاز می گردد و با توجه به ایرلاین و دیگر عوامل موثر بالا می رود . برای اطلاع از قیمت بلیط تایلند با کارشناسان ما تماس بگیرید .

منبع: لذت سفر
انتشار: 29 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 434

به "بلیط هواپیما پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید