زیباترین آبشارهای تایلند

به گزارش تفطن، به هر جای تایلند که سفر کنید می‌توانید آبشارهایی را مشاهده نمایید که در بعضی شهرهای آن بیشتر به خاطر ساحلی که دارند، مشهور هستند. در این مقاله شما را بهترین آبشارهای تایلند آشنا خواهیم کرد.

زیباترین آبشارهای تایلند

آبشار سریدیت (Sridit)

این آبشار در شهر دلفریب پچابون (Phetchabun) قرار گرفته که بسیار کوچک است، گول ظاهرش را نخورید. این آبشار مکانی فوق‌العاده برای شنا و لذت بردن هوایی استوایی است. مانند دیگر آبشارها، بهترین زمان برای بازدید از آن موسم بارانی می‌باشد.

آبشار خلونگ لان (Khlong Lan) 

این آبشار 100 متر طول داشته و از بزرگترین آبشارهای کشور تایلند برای بازدید در تور ارزان تایلند به شمار می‌رود. برای بازید از این آبشار زیبا باید به ایالت کامفائنگ (Kamphaeng Phet) بروید.

آبشار مائه  (Mae Ya)

این آبشار در پارک ملی اینتانون، بیرون شهر تاریخی چیانگ مای قرار دارد. آبشار مائه از بلندترین آبشارهای تایلند می‌باشد که ارتفاع آن به 260 متر می‌رسد. این آبشار پله‌پله‌ای می‌تواند یکی از بهترین جاذبه‌های تور تایلند لحظه آخری باشد.

آبشار خونگ چاک (Khlong Chak)

این آبشار زیبا و رویایی در جزیره کولانتا (Koh Lanta) قرار دارد. حتی مسیر رسیدن به این آبشار هیجان‌انگیز بوده و برای رسیدن به آن باید از مسیری بلند و باریک عبور نمایید. طی این مسیر در یک فرصت کوتاه می‌توانید به تماشای فیل‌ها و میمون‌ها را هم بپردازید.

آبشار پلیو (Namtok Phlio)

این آبشار در پارک ملی پلیو نامتوک در استان چانتابوری قرار گرفته و با شهر بانکوک تنها 4 ساعت فاصله دارد. در این جاذبه زیبا حوضچه‌های قابل شنای متعددی وجود دارد. بین طبقات آن هم صفه‌های بسیار مناسبی برای برپایی یک پیکنیک وجود دارد.

آبشار هائو سووات (Haew Suwaat)

آبشار رویایی و تماشایی در پارک ملی خائو یای (Khao Yai) قرار گرفته است. در مقایسه با دیگر آبشارهای این پارک، دسترسی به آن راحت بوده و از محبوب‌ترین آبشارهای تایلند به شمار می‌رود. اغلب مردم محلی برای شنا کردن در استخرهای بزرگ پایین آبشار یا بالا رفتن از آن، به این محل مراجعه می‌کنند.

آبشار اراوان (Erawan)

این آبشار زیبا و دیدنی در شمال غربی کانچانابوری (Kanchanaburi)، پارک ملی مشهور اراوان قرار دارد. این آبشار 7 طبقه‌ای از سمت شرق این پارک شروع شده و تا 1.5 کیلومتر امتداد پیدا می‌کند.

انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 60

به "زیباترین آبشارهای تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "زیباترین آبشارهای تایلند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین آبشارهای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید