بهترین مراکز خرید بانکوک

به گزارش تفطن، خرید یکی از جدانشدنی‌ترین کارها در تور بانکوک به شمار می‌رود. در بانکوک مراکز خرید مدرن، بازارهای سنتی و حتی مغازه‌های کوچک می‌توانند تمامی نیازهای شما را برطرف کنند.

بهترین مراکز خرید بانکوک

بازار پرتونم (Pratunam) یکی از بهترین جاذبه‌های خرید شهر بانکوک برای بازدید از جاذبه‌هایی منحصربه‌فرد است که در مرکز شهر قرار گرفته است، از صبح تا بعدازظهر باز بوده و کوچه‌های باریک آن پر از مغازه‌های لباس فروشی است. در نزدیکی این بازار، سه فروشگاه بزرگ پتونم سیتی کامپلکس Pratunam City Complex و پلتینیوم Platinium و پرتونم سنترPratunam Center قرار گرفته‌اند که اجناس خوبی هم دارند. در مجاورت پلتینیوم، فروشگاه لوازم کامپیوتری پن تیپ Pantip Plaza واقع شده که مرکز اصلی خرید این گونه لوازم در بانکوک به حساب می‌آید.

شهر بانکوک شهری عالی برای تجربه یک خرید به یادماندنی است زیرا اگر بدانید از کجا خریداری کنید، می‎توانید اجناس بسیار متنوع و ارزانی پیدا نمایید. علاوه بر این فروشگاه‌های بسیاری نیز در این شهر قرار گرفته است که کیفیت خوبی هم برای خرید در تور بانکوک دارند.

سیام اسکوئر (Siam Square) یکی دیگر از جاذبه‌های خرید در بانکوک به شمار می‌رود. فروشگاه‌های اطراف این مرکز نیز مانند سیام سنتر (Siam Center)، سیام دیسکاوری Siam Discovery، سیام پاراگون Siam Paragon ، ام.بی.کی MBK و توکیو Tokyo نیز از مراکز مشهوری هستند که در تور بانکوک برای خرید وجود دارند. اجناس این فروشگاه ها قیمت بالاتری نسبت به منطقه پرتونم دارند و تنها در ام.بی.کی می‌توانید قیمت‌های ارزان‌تر هم پیدا نمایید. 

مراکز خرید سنترال ورلد پلازا (Central World Plaza)، ورلد ترید سنتر (World Trade Center)، زن (Zen) و ایستن (Isten) همگی در یک مجموعه منسجم و زیبا و در خیابان راما یکم قرار گرفته‌اند که از مهمترین و بزرگترین فروشگاه‌های بانکوک هستند.

برای خرید در بانکوک می‌توانید در هر قسمت آن فروشگاه‌های رابینسون (Robinson) و سنترال (Central) اشاره نمود که چندین شعبه در مناطق مختلف بانکوک از جمله در خیابان های سیلوم (Silom) و سوخوم ویت (Sukhumwit) دارند و دارای اجناس متنوع با کیفیت بالایی می‌باشند. در کارفور Carrefour در خیابان راما چهارم، مراکز خرید خیابان های سیلوم و سوراونگ Surawong شامل سیلوم کامپلکس، یونایتد سنتر، سیلوم پلازا، جیم تامپسون و فودلند Foodland از جمله محل های مناسب برای خرید به شمار می‌روند.

انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 100

به "بهترین مراکز خرید بانکوک" امتیاز دهید

6 کاربر به "بهترین مراکز خرید بانکوک" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید