بهترین هتل های ازمیر

به گزارش تفطن، معرفی بهترین هتل های ازمیر

شهر تاریخی ازمیر که آن را با نام مروارید دریای اژه نیز می شناسند سومین شهر عظیم ترکیه محسوب می گردد. شاید شهرت این شهر به اندازه استانبول یا آنکارا نباشد اما جاذبه های تاریخی و گردشگری بی نظیر این شهر، نظر هر سفر دوستی را به خود جلب می نماید. این شهر خوش آب و هوای مدیترانه ای که قدمت آن به 6500 سال پیش از میلاد می رسد، سالانه میزبان گردشگران زیادی از جمله ایرانیان است. با نزدیک شدن به فصل تابستان، سفر به شهرهای مختلف ترکیه رونق بیشتری می گیرد. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین هتل های ازمیر آشنا کنیم تا با خیالی آسوده به رزرو هتل ازمیر بپردازید و از سفر به این شهر باستانی بیشترین لذت را ببرید. پس با فلای تودی همراه باشید.

بهترین هتل های ازمیر

هتل رنسانس ازمیر ترکیه (Renaissance Izmir Hotel )

هتل رنسانس ازمیر، هتلی 5 ستاره و یکی از بهترین هتل های ازمیر در قلب این شهر است که در نزدیکی ساحل معروف Kordon واقع شده است. این هتل با 110 اتاق، یکی از محبوب ترین هتل های ازمیر نزد گردشگران ایرانی می باشد. از امکانات این هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا، خدمات اسپا و ماساژ، مرکز تناسب اندام، خشکشویی، خدمات 24 ساعته در اتاق و… نام برد. تمامی اتاق های هتل مجهز به Wi-Fi، مینی بار، تهویه مطبوع، تلوزیون با کانال های ماهواره ای و حمام اختصاصی هستند.

راهنمای جامع سفر به ازمیر - قسمت اول

رستوارن پشت بام هتل رنسانس، با منظره زیبای خلیج ازمیر پذیرای گردشگران عزیز می باشد. در این رستوران می توانید از انواع غذاهای لذیذ مدیترانه ای به همراه موسیقی زنده لذت ببرید و خاطره ای به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید. صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو می گردد. هتل از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر تنها 17 کیلومتر فاصله دارد و نزدیکی این هتل به بازار آگوارا از دیگر دلایل محبوبیت این هتل در میان ایرانیان است.

آدرس: Akdeniz, Gazi Osman Paşa Blv. No 16, 35210 Konak/İzmir, Turkey

هتل فور پوینت بای شرایتون ازمیر (Four Points By Sheraton Izmir)

هتل فور پوینت بای شرایتون ازمیر هتلی از بهترین هتل های 4 ستاره ازمیر است که در مجموع دارای 110 اتاق می باشد. تمامی اتاق های این هتل امکاناتی چون تلوزیون با کانال های ماهواره ای، اینترنت WiFi، تهویه مطبوع، کتری برقی، میز کار، کاناپه راحتی و حمام اختصاصی به همراه سشوار و لوازم بهداشتی دارند. همچنین همه اتاق ها دارای بالکن اختصاصی هستند. پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته می باشد. یکی از نکات قابل توجه این هتل خدمات و امکانات مخصوصی است که برای افراد کم توان با مسائل حرکتی فراهم آورده است. این افراد می توانند از فضاهای عمومی و حمام به راحتی استفاده نمایند.

غذاهای ازمیر که در سفر به این شهر باید امتحان کنید

از دیگر امکانات ارائه شده در هتل فور پوینت بای شرایتون می توان به امکان تبدیل ارز، پارکینگ، باشگاه بدنسازی، خدمات لباس شویی و خشک شویی، انبار چمدان و… اشاره نمود.

آدرس: Çınarlı, Cinaralti Avenue, Ankara Cd. No: 17/A, 35110 Konak/İzmir, Turkey

هتل بدیرهان کناک ازمیر (Bedirhan Konak)

هتل بدیرهان کناک از بهترین هتل های 3 ستاره ازمیر است که در شهر دیدنی چشمه واقع شده است. فاصله این هتل تا سواحل زیبای ایلیجا تنها 15 دقیقه می باشد. این هتل دارای امکانات و خدماتی همچونWiFi رایگان، تلوزیون LED در هر اتاق، پارکینگ ماشین، ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشک شویی، حمام های خصوصی، اجاره دوچرخه و… می باشد. هتل بدیرهان کناک همچنین دوست دار حیوانات خانگی است و مجوز همراه داشتن حیوان خانگی را به گردشگران می دهد در نتیجه مسافران عزیز می توانند بدون دغدغه از همراهی حیوان خانگی خود در سفر لذت ببرند.

آدرس: Alaçatı mahallesi, 13058. Sokak no:5, 35930 Çeşme/İzmir, Turkey

هتل آپارتمان تمپو رزیدنس کامفورت ازمیر (Tempo Residence Comfort Izmir)

هتل آپارتمان ستاره تمپو رزیدنس کامفورت در قلب ازمیر قرار گرفته است و فاصله این هتل تا ساحل تنها 2 دقیقه می باشد. این هتل آپارتمان دارای سوییت های مجهز همراه با تلوزیون صفحه تخت، یخچال و فریز، حمام به همراه لوازم بهداشتی رایگان، اینترنت WiFi، دستگاه تهویه هوای مطبوع، آشپرخانه مجهز به همراه ظروف آشپزی، رادیو، سیستم گرمایشی، سیستم بیدارباش، محصولات نظافت و کمد لباس است.

از دیگر امکانات هتل آپارتمان ستاره تمپو رزیدنس می توان به پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، خدمات برای افراد کم توان حرکتی، خدمات خشک شویی و اتوشویی، کرایه خودرو و… اشاره نمود.

آدرس: Kocakapı, Gaziler Cd No:206, 35240 Konak/İzmir, Turkey

هاستل لوتوس گاردن ازمیر (Lotus Garden Hostel)

هاستل لوتوس گاردن در مرکز شهر ازمیر واقع شده است و دسترسی خیلی خوبی به جاذبه های این شهر دارد. هاستل لوتوس گاردن ازمیر برای عزیزانی مناسب است که به دنبال اقامتگاهی با کیفت اما قیمت مناسب می گردند. محیط سرسبز و محبت آمیز این هاستل حس راحتی خانه را برای شما به ارمغان می آورد. اتاق های این هاستل دارای حمام و آشپزخانه مشترک هستند. همچنین هر تخت خواب دارای یک پنکه خصوصی، پرده و پریز برق است.

از دیگر امکانات هاستل لوتوس گاردن ازمیر می توان به اجاره دوچرخه اشاره نمود، چرا که در این منطقه جهت جذابی برای دوچرخه سواری وجود دارد. فاصله هاستل لوتوس گاردن تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر تنها 20 دقیقه است.

آدرس: Altınordu, 961. Sk. No:4, 35240 Konak/İzmir, Turkey

منبع: فلای تودی
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1985

به "بهترین هتل های ازمیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های ازمیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید