بگذارید به من حمله کنند!

به گزارش تفطن، صبر پیروز قربانی لبریز شده. آن طور که این پیشکسوت استقلال می گوید، در فضای مجازی صفحه ای ندارد ولی انگار به گوش او رسانده اند بعد از تعریف و تمجیدش از پرسپولیس چه جوی علیه اش راه افتاده.

بگذارید به من حمله کنند!

پیروز که رودربایستی را کنار گذاشته در گفت و گو با برنامه رادیویی آفساید به شکل تندی به آنها که علیه اش جوسازی کرده اند، می تازد.

رگبار هواداران استقلال فعلا به سوی شماست. عکس های شما در فضای مجازی دست به دست می چرخد و چیزهایی علیه شما می نویسند.

امیدوارم عکس های خوبی از من استفاده کنند!(خنده) همه می دانند یکی از دلایل عقب ماندگی جوامع، تعصب کورکورانه است. هرکس برخلاف نظر دوستان متعصبانه و احمقانه حرف نزند، مورد حمله قرار می گیرد. من به دوستان عزیز می گویم هیچ صفحه ای در فضای مجازی ندارم. خودتان را خسته نکنید. اینقدر وقتم کم ارزش نیست که هر کامنت و توهینی را بخوانم. من حرف هایی می زنم که بر اساس منطق است. نمی توانم شبیه احمق ها باشم و حرف هایی بزنم که مدنظر دوستان است.

آیا این حق را دارند که به تو حمله کنند؟ می خواهیم نظرت را بدانیم.

من نمی دانم حق دارند یا نه.

به هر حال شما پیشکسوت استقلال هستید. از این جهت پرسیدیم.

اصلا من با همین قضیه پیشکسوت مشکل دارم. آقا اگر با من مشکل دارند چرا می گویند پیشکسوت؟ اگر قرار باشد پیشکسوت احمق باشگاه باشم و در هر اتفاقی به نفع استقلال حرف بزنم، نمی خواهم باشم! من دوره ای عضو استقلال بودم. افتخار می کنم دورانی برای این تیم بازی کردم ولی آدمی نیستم که چون در این تیم بودم، فقط به نفع استقلال حرف بزنم. دوستان دیگر هستند. هر روز هم در فضای مجازی محبوب تر می شوند. شکر خدا زندگی من بر پایه فضای مجازی نیست و بر اساس منطق و عقل است. در خانه ام چیزی دارم به اسم آینه. هر روز صبح به آن نگاه می کنم و نمی خواهم بگویم چه آدم احمقی جلوی آینه ایستاده! حرف هایی هم که زدم به دور از منطق نبود. تیمی که در سه سال دو بار به فینال آسیا رفته و سه بار متوالی قهرمان ایران شده حتما از نظر فنی قوی است و باید به آن احترام گذاشت. بعضی پیشکسوتان عاشق فالوور و موج سواری هستند ولی من نیستم. هرکسی هم مسئله ای دارد دیگر مشکل خودش است.

فکر می کنید این بی احترامی ها کار هواداران استقلال باشد؟

من یک صحبتی دارم. به نظرم باید به فضای مجازی به عنوان تفریح نگاه کرد ولی متاسفانه در کشور ما اینقدر اثرگذار شده که روی تصمیمات مدیریتی نقش دارد. مشکل از آدم هایی است که بر اساس این فضا تصمیم می گیرند. خیلی از آدم هایی که فعالیت مجازی می کنند قابل احترام هستند ولی برای من این فضا اهمیتی ندارد. اگر چیزی به دردم بخورد حتما از آن استفاده می کنم ولی این که کسی سواد ندارد و بخواهد درباره فوتبال حرف بزنه، نه، به آن توجه نمی کنم. وقتم ارزشمند است و صرف این چیزها نمی کنم. متاسفانه سواد جامعه ما پایین است.

شاید بگویند شما آنها را متهم به بیسوادی کرده اید.

متاسفانه سواد جامعه ما در زمینه فوتبال پایین است. وضع فوتبال مان را هم که می بینید. باز هم همین جا می گویم اگر حرفی درست به نظرم بیاید می گویم و از کسی واهمه ای ندارم. به هیچ عنوان دنبال سهم خواهی از استقلال هم نیستم. اگر خوب بودم دنبال من می آیند. منتها حرف درست را می زنم و پیش وجدان خودم راحت هستم. در جواب سوالی هم که کردید بگویم باید قبول کنیم ما در خیلی زمینه ها بیسواد هستیم. کسانی که سواد ندارند اظهارنظر می کنند. یکسری پیشکسوت هم دوست دارند در جامعه موج سواری کنند و حرف های دور از حقیقت را می گویند اما بالاخره مردم می فهمند حقیقت به زبان چه کسی آمده.

بیشتر توضیح می دهید؟

وقتی من حرفی دور از واقعیت بزنم انگار دارم با صدای بلند داد می زنم که من احمق هستم. اشکالی ندارد بگذارید به من حمله کنند. اتفاقی نمی افتد چون اصلا نمی بینم و نمی خوانم. منتها می گویم اگر شما حرفی دارید رودرو با من بزنید تا تکلیف همدیگر را بدانیم نه این که از دور بنشینید و به خانواده من توهین کنید. در هر صورت حرف حق زدن تاوان دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1722

به "بگذارید به من حمله کنند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بگذارید به من حمله کنند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید