تصاویر ، قدردانی جوانان ونزوئلایی از تهران با برافراشتن پرچم ایران

به گزارش تفطن، گروهی از جوانان ونزوئلایی با برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران مقابل یکی از کوه های معروف این کشور ازتلاش های تهران جهت ارسال بنزین به کشورشان تشکر کردند.

تصاویر ، قدردانی جوانان ونزوئلایی از تهران با برافراشتن پرچم ایران

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، بعضی جوانان ونزوئلایی در اقدامی نمادین پرچم جمهوری اسلامی ایران را در روزهای گذشته مقابل کوه مونت پیداد در این کشور به اهتزار درآوردند.

روا خاویر از فعالان توییتری با انتشار تصاویری از برافراشته شدن پرچم ایران مقابل کوه های مونت پیداد، مکان آرامگاه هوگو چاوز رئیس جمهور فقید این کشور نوشت، این اقدام به نشانه تشکر مردم ونزوئلا از جمهوری اسلامی ایران برای یاری رسانی به اهالی این کشور و ارسال بنزین به ونزوئلا صورت گرفت.

ایران در روزهای گذشته با توجه به مشکل تامین بنزین در ونزوئلا پنج نفتکش خود را راهی این کشور نموده است، اقدامی که عصبانیت شدید مقامات آمریکایی را در پی داشته است.

از ونزوئلا خبر می رسد که یگانهای پدافند هوایی و موشکی این کشور آماده پشتیبانی از نفتکشهای ایران راهی این کشور هستند. گفته میشود که سامانه های موشکی بوک ام-2 اس-125پکورتا در ایالت فالکون مستقر شده و پدافند هوایی و نیروی هوایی این کشور در آماده باش کامل هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1323

به "تصاویر ، قدردانی جوانان ونزوئلایی از تهران با برافراشتن پرچم ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، قدردانی جوانان ونزوئلایی از تهران با برافراشتن پرچم ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید