تصاویر لو رفته از پادشاه وانت های چینی ، عکس (تور ارزان چین)

به گزارش تفطن، گجت نیوز نوشت: گریت وال شانهای کانن 6×6 جدیدترین پیکاپ چینی ها است که رویای رقابت با تویوتا لندکروز 6 چرخ را در سر دارد.

تصاویر لو رفته از پادشاه وانت های چینی ، عکس (تور ارزان چین)

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

سفرهای آفرودی به رویای جوانان چینی تبدیل شده است و خودروسازان این کشور سعی می نمایند تا با ساختن ماشین های افرود، سود خوبی به جیب بزنند. از دانگ فنگ واریور M20 تا بی وای دی U8 یا حتی دایون Y5 ، همگی این موضوع را تایید می نمایند. حالا شرکت GW با پیکاپ گریت وال کنون 6 چرخ میخواهد تا سطح وانت های چینی را به محصولات اروپایی و آمریکایی برساند.

تقریبا اوایل سال 1401 بود خبرهای ساخت این وانت جاه طلبانه به گوش ما رسید و حالا نسخه نهایی آن، راهی تست های خیابانی شده است. پیکاپ گریت وال شانهای کنون 3 محوره بر اساس نسخه 2 محوره یا همان 4 چرخ ساخته شده و باید گفت که این نسخه، لقب مجلل ترین پیکاپ چینی را یدک می کشد. گریت وال کانن 3 محوره به مانند نسخه استاندار خود، میزبان یک موتور شش سیلندر خورجینی توربو شارژ با حجم 3 لیتر است که در برترین روز خود می تواند 360 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور را به وسیله گیربکس اتوماتیک 9 سرعته، راهی هر سه محور کند. این اعداد تقریبا همان چیزهایی هستند که آن ها را قبلا در تویوتا لندکروز 3 محوره هم دیده بودیم.

بعلاوه اکنون می دانیم که گریت وال شانهای کانن 6 چرخ بر اساس پلتفرم تازه این شرکت یعنی پلتفرم P71 ساخته شده است. فعلا در خصوص ابعاد گریت وال کنون 3 محوره چیزی نمی دانیم اما ابعاد نسخه 2 محوره برابر با 5440 میلی متر طول، 1991 میلی متر عرض و 1924 میلی متر ارتفاع است و به راحتی می توان حدس زد که طول گریت وال شانهای کانن 6 چرخ به بیش از شش متر یا حتی شش و نیم متر خواهد رسید! بعلاوه وجود اسنورکل در کنار کاپوت هم از برنامه های هیجان انگیز گریت وال برای اضافه کردن تجهیزات آفرودی به این وانت خبر می دهد.

کابین گریت وال شانهای کانن 3 محوره هم تفاوت خاصی با نسخه 4 چرخ ندارد و باز هم شاهد نمایشگرهای دوال اسکرین 12.4 اینچی هستیم. البته به نظر می رسد که تریم زرد و مشکی به عنوان یکی از تغییرات اساسی در کابین گریت وال کنون 6 چرخ به حساب خواهد آمد.

در حال حاضر گفته می گردد که پیکاپ گریت وال کنون 3 محوره احتمالا در ماه آپریل 2023 (فروردین ماه 1402) و در نمایشگاه خودرو شانگهای 2023 به روی صحنه بیاید. با توجه به اینکه قیمت گریت وال شانهای کانن معمولی زیر 40 هزار دلار بود، انتظار داریم که قیمت گریت وال کنون 6 چرخ هم از 45 هزار دلار تجاوز نکند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 بهمن 1401 بروزرسانی: 18 بهمن 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2506

به "تصاویر لو رفته از پادشاه وانت های چینی ، عکس (تور ارزان چین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر لو رفته از پادشاه وانت های چینی ، عکس (تور ارزان چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید