کوشش ووشوکار خراسانی برای حضور در مسابقات آسیایی ویتنام

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران، ووشوکار خراسانی به مسابقات انتخابی تیم ملی به منظور حضور در بازی های آسیایی ویتنام در مردادماه امسال اعزام می گردد.

کوشش ووشوکار خراسانی برای حضور در مسابقات آسیایی ویتنام

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

احسان پیغمبری مسابقات ووشو انتخابی تیم ملی 24 اردیبهشت سال جاری در محل آموزشگاه ووشو تهران به منظور انتخاب تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی ویتنام برگزار می گردد.

وی علی وطن خواه، امیر فضلی، علی رضایی، سیدرحیم موسوی فرد و مجتبی رضایی را به عنوان هم تیمی های خود برای اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی گفت.

این ووشوکار خراسان رضوی اضافه کرد: برای شرکت در دو دوره مسابقات تورنمنت جام پارس زنجان و مسابقات ووشو غرب آسیا به سختی در حال تمرین برای آمادگی بیشتر هستم که مورد اول خرداد سال جاری در زنجان و دیگری بر اساس تقویم فدراسیون ووشو جهانی در تیرماه برگزار خواهد شد.

احسان پیغمبری دارنده مدال برنز مسابقات المپیک آزمایشی 2008 پکن در ماده چانگ چوان، مدال طلا مسابقات جهانی ووشو کشور کانادا در سال 2009 در ماده دوئلین، دارنده مدال نقره مسابقات المپیک هنرهای رزمی 2010 پکن در مجموع سلاح ها و دارنده مدال برنز بازی های آسیایی 2010 گوانجو چین در ماده چانگ چوان است.

مسابقات فوتسال کارگران انتها یافت/ پسماند قهرمان شد؛ فردوسی نایب قهرمان

مسابقات فوتسال کارگران خراسان رضوی هفته جاری با معین شدن چهره تیم های برتر به کار خود انتها داد.

این رقابت ها که از یازدهم اردیبهشت ماه در سالن چندمنظوره کارگران مشهد شروع شده بود، انتها یافت.

به این ترتیب در مسابقه فینال این رقابت ها دیدار تیم فوتسال مدیریت پسماند شهرداری مشهد وموسسه اقتصادی و اعتباری فردوسی با نتیجه 2 بر 2 به اتمام رسید، اما در ضربات پنالتی مدیریت پسماند با نتیجه 5 بر 3 پیروز شد و جام قهرمانی را از آن خود کرد.

درمسابقه رده بندی نیز تیم فوتسال اعتماد ایرانیان با نتیجه 2 بر یک از سد جام عسل گذشت و به مقام سوم رسید. همچنین تیم فوتبال مشهد الرضا(ع) کاپ اخلاق مسابقات رابه خانه برد.

شمشیربازان خراسان رضوی از کسب مدال بازماندند

دو شمشیرباز خراسانی از مرحله حذفی مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ کشور باز ماندند.

در روز نخست این مسابقات که دیروز در تهران با حضور 60ورزشکار از 15 استان، در اسلحه اپه پیگیری شد، رامین سقا سرشوری و سجاد ایرانی، از هیأت شمشیربازی خراسان رضوی پس از راهیابی به مرحله حذفی، در این مرحله حذف شده و مقامی کسب نکردند.

رقابت های شمشیربازی جایزه بزرگ کشور، پنجشنبه و آدینه نیز در دو اسلحه فلوره و سابر ادامه یافته و نفرات برتر این رقابت ها، به مسابقات آسیایی زیر 23 سال فیلیپین اعزام می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 500

به "کوشش ووشوکار خراسانی برای حضور در مسابقات آسیایی ویتنام" امتیاز دهید

1 کاربر به "کوشش ووشوکار خراسانی برای حضور در مسابقات آسیایی ویتنام" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش ووشوکار خراسانی برای حضور در مسابقات آسیایی ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید