تور ارزان هند: تور مجازی گوا شمالی ؛ بهشت گردشگران هند

به گزارش تفطن، گوا با ساحل نفس گیر، قلعه های پرتغالی، غنای تاریخی و آب وهوای معتدلش، یکی از پربازدیدترین منطقه ها هند است که در این مطلب در قالب یک تور مجازی مجازی از آن بازدید می کنیم.

تور ارزان هند: تور مجازی گوا شمالی ؛ بهشت گردشگران هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

آسیا، بزرگ ترین قاره و خشکی موجود در کره زمین را می توان مخزن الاسرار این سیاره دانست. در این قاره آن قدر موارد مجذوب نماینده و اسرارآمیز متنوع پیدا می گردد که اگر همین حالا بخواهید آن ها را در ذهنتان لیست بکنید، شمار آن ها از دست خارج خواهد شد. زیبایی های منطقه ها مختلف این قاره مثل اسراری که در دلش جای داده است، پرتعداد و نفس گیر هستند.

کشور هند یکی از همین منطقه ها است. هند که یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین کشورهای آسیا است، از جمله پررنگ ترین نمادهای این قاره هم به شمار می رود. غنای تاریخی، آیین های متنوع، سینما، تغذیه، سبک زندگی خاص، جاذبه های تماشای پرتعداد، تنوع مذهبی بالا و مواردی از این دست، از جمله چیزهایی هستند که هند را به یک کشور خاص و مجذوب نماینده بدل می نمایند. در این مطلب می خواهیم در قالب تور مجازی به یکی از منطقه ها به شدت زیبا و تماشای هند سفر کنیم؛ گوا شمالی.

استان گوا، منطقه ای تاریخی و تماشای است که در حاشیه جنوب غربی هند قرار گرفته است. این استان مساحتی برابر با سه هزار و 702 کیلومتر مربع را در بر می گیرد و به عنوان کوچک ترین استان هندی شناخته می گردد. این منطقه، جمعتی بالغ بر یک میلیون و 400 هزار نفر را میزبانی می نماید. استان گوا از نظر جمعیت، چهارمین منطقه کم جمعیت کشور هند است؛ کشوری که از منظر جمعیت، به خودی خود یکی از شلوغ ترین نقاط کره زمین به شمار میرود! استان گوا در ساحل غربی هند در منطقه کونکان واقع شده است و از شمال به استان ماهاراتشارا، از شرق و جنوب به استان کارانتاکا و از غرب به دریای غرب محدود می گردد.

شهر پانجی مرکز استان گوا است. این شهر از دوره پرتغالی ها و سلطه آن ها بر هند به جای مانده است. هنوز که هنوز است، کلیساها و بناهای ساخته شده از طریق پرتغالی ها، در این منطقه وجود دارد و حالا این بناهای قدیمی، به قسمتی از جاذبه های گوا تبدیل شده اند.

آب وهوای معتدل حاکم بر منطقه گوا، گردشگری در آن را به یک امر لذت بخش تبدیل نموده است. گشت وگذار در سواحل گوا از جمله لذت بخش ترین فعالیت هایی است که یک گردشگر می تواند در جزیره نام برده، به انجام دادنش بپردازد. ساحل کوئریم (Querim Beach)، ساحل آرامبول (Arambol Beach) و ساحل آگندا (Agonda Beach) از جمله سواحل مجذوب نماینده و نفس گیر این منطقه هستند. جنگل های سرسبز که از سازه های پرتغالی ها میزبانی می نمایند از جمله دیگر جاذبه های گوا هستند. گوا از نظر مذهبی هم یک منطقه بسیار درخشان است. کلیساها و بناهای مذهبی بسیار زیادی در این استان جاخوش نموده اند. کلیسای بوم ژیزوس (Basilica of Bom Jesus) و کلیسای سنت فرانسیس آسیسی (Church of St. Francis of Assisi) از جمله مهم ترین بناهای مذهبی گوا هستند.

از طریق بخشی که در بالا قرار داده شده است، می توانید به صورت مجازی از گوا شمالی و سواحل زیبای آن تماشا کنید. خبرنگاران به صورت روزانه مطالب مختلفی را با موضوع تورهای مجازی و سفرهای تصویری منتشر می نماید. اگر به این جنس از مطالب علاقه مند هستید، بازدید روزانه را از خبرنگاران نباید فراموش کنید.

منبع: کجارو / airpano.com
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2335

به "تور ارزان هند: تور مجازی گوا شمالی ؛ بهشت گردشگران هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هند: تور مجازی گوا شمالی ؛ بهشت گردشگران هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید