تیم بسکتبال با ویلچر مردان ایران نایب قهرمان آسیا شد

به گزارش تفطن، در خاتمه رقابتهای بسکتبال باویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و در فینال این رقابتها که در پکن چین برگزار گشت، تیم بسکتبال باویلچر مردان با شکست برابر استرالیا، نایب قهرمان شد.

تیم بسکتبال با ویلچر مردان ایران نایب قهرمان آسیا شد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابتهای بسکتبال باویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که در پکن چین برگزار شد، تیم بسکتبال باویلچر مردان ایران در مرحله فینال با نتیجه 80 بر 54 دیدار را به استرالیا واگذار کرد و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

مردان بسکتبالیست ایران در مرحله گروهی این مسابقات با تیم های عربستان سعودی، نیوزلند و تایلند هم گروه بودند و با شکست هر سه تیم به عنوان تیم اول گروه خود، به مرحله یک چهارم راه یافتند.

تیم ایران با شکست چین در مرحله یک چهارم نهایی و با غلبه بر ژاپن در نیمه نهایی به فینال رقابتهای قهرمانی آسیا و اقیانوسیه راه یافت که در این مرحله با شکست برابر استرالیا از کسب عنوان قهرمانی بازماند.

همچنین دیدار رده بندی بین ژاپن و کره برگزار شد که تیم ژاپن با نتیجه 68 بر 54 کره را شکست داد و به مقام سومی این رقابتها دست پیدا کرد.

رقابتهای قهرمانی آسیا و اقیانوسیه امروز شنبه (ششم آبان) در پکن چین به انتها رسید که در انتها این رقابتها، 4تیم ایران، استرالیا، ژاپن و کره پیروز به کسب سهمیه جهانی 2018 آلمان در بخش مردان شدند و در بخش زنان نیز این سهمیه به چین و استرالیا رسید.

تیم بسکتبال باویلچر زنان و مردان بامداد روز سه شنبه، 9 آبان ماه به کشور باز می گردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 896

به "تیم بسکتبال با ویلچر مردان ایران نایب قهرمان آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم بسکتبال با ویلچر مردان ایران نایب قهرمان آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید