ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در فاز ششم

به گزارش تفطن، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از شروع ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در فاز ششم این طرح در استان های فارس، مرکزی، بوشهر، اردبیل و آذربایجان شرقی از 10 صبح سه شنبه 26 آذر اطلاع داد.

ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در فاز ششم

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پروانه اصلانی اضافه کرد: ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در فاز ششم در پنج استان فارس، اردبیل، آذربایجان شرقی، مرکزی و بوشهر بر اساس ظرفیت های تعیین شده از ساعت 10 صبح امروز 26 آذر شروع می گردد و تا ساعت 24 روز آدینه 29 آذر ادامه خواهد یافت.

وی اظهار داشت: شرایط ثبت نام بر اساس ضوابط در شهرهای جدید صدرا، مهاجران، امیرکبیر، عالیشهر و سهند نیز فراهم شده است.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با یادآوری این مطلب که متقاضیان واجد شرایط با مراجعه به نشانی tem.mrud.ir اقدام به ثبت نام نمایند، ادامه داد: با تکمیل ظرفیت شهرهای استان های فاز ششم، سامانه در آن شهرها بلافاصله بسته خواهد شد.

اصلانی توصیه هایی را به متقاضیان ثبت نام طرح اقدام ملی در استان های فارس، مرکزی، بوشهر و آذربایجان شرقی اظهار داشت و گفت: برای متقاضیان شهرهای شهرستان شیراز در صورت وجود ظرفیت، امکان ثبت نام در شهر جدید صدرا نیز وجود دارد.

به گفته وی، برای متقاضیان شهرهای اراک، شازند و خمین، علاوه بر شهرهای خودشان در صورت وجود ظرفیت، امکان ثبت نام در شهر جدید مهاجران وجود دارد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن اضافه کرد: برای متقاضیان شهرستان های اراک، دلیجان و محلات نیز علاوه بر شهر خودشان در صورت وجود ظرفیت، امکان ثبت نام در شهر جدید امیرکبیر وجود دارد. همچنین، برای متقاضیان شهر بوشهر، فقط امکان ثبت نام در شهر جدید عالیشهر وجود دارد.

اصلانی شرح داد: برای متقاضیان شهرستان های تبریز، اسکو، آذرشهر و شبستر نیز علاوه بر شهر خودشان در صورت وجود ظرفیت، امکان ثبت نام در شهر جدید سهند وجود دارد.

طرح اقدام ملی مسکن طرحی است که بر اساس آن 400 هزار واحد مسکونی طی سال جاری و سال آینده در سراسر کشور احداث می گردد. در این طرح، 200 هزار واحد در شهرهای جدید و توسط شرکت عمران شهرهای جدید 100 هزار واحد در بافت های فرسوده و توسط شرکت بازآفرینی و 100 هزار واحد در شهرهای بالای 100 هزار نفر جمعیت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 929

به "ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در فاز ششم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در فاز ششم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید