جاذبه های تفریحی در تایلند

به گزارش تفطن، تفریحاتی که در دل طبیعت کشور تایلند می‌توانید انجام بدهید، زیاد هستند. اکتشاف، هیجان و ماجراجویی، خیابان های شلوغ، جنب و جوش شهری، کافه های رنگارنگ و خوشگذرانی های شبانه از ویژگی‌های تور تایلند هستند.

جاذبه های تفریحی در تایلند

چتربازی در تور تایلند

درباره هیجان زیاد پاراشوت نیازی به توضیح اضافه نیست. اگر به دنبال تعطیلاتی هستید که بتوانید کمی آدرنالین خالص تزریق کنید، این تفریح فوق العاده است. آب و هوای تایلند در 365 روز سال عالی است و این بدان معناست که هر روز امکان چتربازی و پریدن برای گردشگران تور تایلند مهیا شده است.

قایقرانی در تور تایلند

حالا نوبت آن رسیده که کمی از طبیعت دریایی و مناظر حیرت انگیز تایلند لذت ببرید. در هر کجا که بخواهید، پوکت، کرابی، جزیره ساموی، پارک ملی خاو سوک، ترانگ و پارک ملی تاروتاو خدمات قایقرانی ارائه می شود. کارکنانی که در این فعالیت خدمت می کنند بسیار وارد و کارآمد هستند و مکان های فوق العاده ای برای قایقرانی در نظر دارند که ممکن است از چند ساعت تا شش روز به طول انجامیده است. قایقرانی رودخانه به سرعت در میان گردشگران تور تایلند محبوبیت پیدا کرد. از میان تندروهای وحشی موجود در جزایر جنوبی تایلند با قایق عبور کرده و حس بی‌نظیر هیجان و شادی را تجربه نمایید.

غارنوردی در تور تایلند

سری به غارهای عظیم و قدیمی که در ایالت پانگ ماپا وجو دارند، بزنید! در اینجا می توانید در معرض خطرات زیرزمینی قرار بگیرید و با حیات وحش، تاریخ و زمین شناسی تایلند آشنا شوید. کارشناسان و راهنمایان شما را در مسیر دخمه های پر پیچ وخم، غارهای عمودی و ویران شده همراهی خواهند کرد. همچنین، می توانید با قایق به عمق غارها رفته و مناظر بی نظیر تایلندی را نظاره گر باشید.

بازدید از پارک فیل‌ها در تور تایلند

پارک ملی و طبیعی فیل ها، از فیل هایی که در صنعت گردشگری و سرگرمی مورد سوءاستفاده قرار گرفته اند نگهداری می کند و در مساحتی 300 هکتاری در دره زیبای مائو تانگ (نزدیکی چیانگ مای) بیش از 30 فیل نجات یافته حفاظت می‌کند.

انتشار: 30 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 115

به "جاذبه های تفریحی در تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "جاذبه های تفریحی در تایلند" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های تفریحی در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید