آشنایی با جاذبه های پنانگ مالزی

به گزارش تفطن، جزیره پنانگ در شمال غربی مالزی واقع شده که مردمانی از قبایل چینی ها ، مالزیایی ها و هندی ها در آن زندگی می نمایند و نام مرکز پنانگ جزیره جرج تاون می باشد. جزیره پنانگ زمانی مستعمره انگلستان بوده است. پنانگ در گذشته یکی از مراکز تجاری مهم بوده و در حال حاضر نیز یکی از مهم تریم مناطق توریستی مالزی به شمار می آید. این منطقه تلفیقی از فرهنگ و مذهب های گوناگون است و دارای اماکن تاریخی و مهمی می باشد. امروزه پنانگ با آسمان خراش های سر به فلک کشیده هتل های مدرن و مراکز خرید شیک یک منطقه کاملا مدرن محسوب می گردد. که در بین گردشگران تور مالزی بسیار پر هوادار است. گفتنی است که در جرج تاون جاذبه های ثبت شده در یونسکو بسیار فراوان است.

آشنایی با جاذبه های پنانگ مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

جزیره پنانگ که آن را به مروارید شرق می شناسند منطقه ای آرام و زیبا برای استراحت به دور از شلوغی های شهر کوالالامپور می باشد.در این مطلب جاذبه های گردشگری معروف پنانگ را به گردشگران تور پنانگ معرفی می کنیم. تا در زمان سفر به این جزیره زیبا و آرامش بخش بازدید از این مکان ها را از دست ندهند.

خیابان های شهر قدیمی جرج تاون ،تپه پنانگ کک لو سی در پنانگ، پارک ملی پنانگ ،معبد مار در پنانگ، موزه پنانگ تایمز اسکوئر پنانگ، موزه باتیک پنانگ، سلطان عبدالحلیم در پنانگ ،برج کومتار در پنانگ.

منبع: لذت سفر
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 402

به "آشنایی با جاذبه های پنانگ مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های پنانگ مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید