آشنایی با جاذبه های چیانگ مای تایلند

به گزارش تفطن، چیانگ مای دارای جاذبه های مناطق کوهستانی، بناهای تاریخی و طبیعتی بکر برای ماجراجویی در کشور تایلند است. گشت و گذار در چیانگ مای می‌تواند برای شما یک تجربه به یادماندنی باشد.

آشنایی با جاذبه های چیانگ مای تایلند

پادشاهی ببر (Tiger Kingdom)

در چیانگ مای فیل‌ها بسیار پرطرفدارتر از ببرها هستند. پادشاهی ببر مکانی بسیار عالی برای بازدید از ببرها است. اگر از افرادی هستید همیشه شلوغ است، چون بسیاری از افراد علاقه دارند مدتی را در کنار یکی از درنده‌ترین حیوانات جهان طی نمایند. مسئولان این پارک دلیل آرام بودن ببرها در کنار انسان‌ها را زندگی کردن آن‌ها در بین انسان‌ها می‌دانند اما به آن‌ها دارو می‌دهند. 

پارک طبیعی فیل در چیانگ مای

در اطراف چیانگ‌مای چندین کمپ برای نگهداری از فیل‌ها وجود دارد. انتقادات زیادی در مورد بسیاری از این کمپ‌ها وجود دارد که می‌گویند از فیل‌ها در شرایط بدی نگهداری گردند و اغلب آن‌ها رفتار درستی با حیوانات ندارند. پارک طبیعی فیل چنین جایی نبوده و از بازدیدکنندگان دعوت می‌شود که به صورت داوطلبانه، یک روز را به تماشای غذا خوردن فیل‌ها و حمام کردن آن‌ها بپردازند.

آبشارهای چسبناک بواتانگ (Bua Thong Sticky Waterfalls)

در تور ارزان تایلند اگر به چیانگ مای علاقه داشتید باید یک روز را در خارج شهر و جایی کنار این آبشارها بگذرانید. این منطقه پوشیده از درخت بوده و آبشارهایی در جایی بی‌سر و صدا و آرام دارد. اما مهمترین عاملی که گردشگران را به سمت این آبشارها خواهد کشاند، این واقعیت می‌باشد که شما می‌توانید از این آبشارها بالا بروید.

Huay Tung Tao چیانگ مای

این مکان محلی عالی برای گذراندن روز آرام و به دور از شلوغی شهر و احساس آرامش در زیر نور ملایم آفتاب است. اطراف این محل تپه‌های سرسبزی قرار گرفته و دریاچه‌ای هم دارد که می‌شود در آن شنا بپردازید. این محل بین مردم محلی و هم در میان گردشگران خارجی بسیار پرطرفدار بوده و شما می‌توانید فقط با پرداخت چند دلار، یک کلبه کوچک کنار دریاچه کرایه نمایید. کرایه‌ی یک تیوب بزرگ برای خوش گذرانی در آب دریاچه نیز فقط 50 بات برای شما هزینه خواهد داشت.

بازار شبانه چیانگ مای

بازار شبانه از بهترین بازارهای خرید در چیانگ مای به شمار می‌رود. برای خرید در این بازار باید از اصل چانه زنی استفاده کنید. از آنجایی که بازار شب این شهر، گردشگران زیادی دارد، باید طاقت شلوغی را داشته باشید. این مکان کالاهای بسیار خوبی از لباس و روسری داشته تا کنده‌کاری و لوازم خانگی، می‌توانید پیدا نمایید.

انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 63

به "آشنایی با جاذبه های چیانگ مای تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های چیانگ مای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید