جاذبه های گردشگری پاتایا

به گزارش تفطن، شهر ساحلی پاتایا از زیباترین شهرهای کشور تایلند با محبوبیتی بالا در بین گردشگران است. این شهر با سواحلی رویایی، تفریحات آبی متنوع و مراکز خرید مدرن در تور پاتایا شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

جاذبه های گردشگری پاتایا

ساحل جومتین (beach jomtien) پاتایا

این ساحل یکی از بهترین جاذبه‌های مناسب برای کسانی است که با خانواده به پاتایا سفر کرده‎‌اند. در این ساحل معمولا مهمانی و جشن برگزار می‌گردد. در ساحل جوتین می‌توانید حمام آفتاب، ماجراجویی در بازار شناور و یا خوردن غذاهای محلی را تجربه کنید.

جزیره مرجانی (Koh Larn) پاتایا

این جزیره در فاصله 7 کیلومتری از جنوب غرب پاتایا قرار گرفته که در تور پاتایا می‌توانید با قایق به بازدید آن بروید. این جزیره از زیباترین جزایر مرجانی با داشتن سواحل شنی سفید، آب تمیز و مرجان های فراوان می‌باشد که گردشگران می توانند سوار بر قایق کف شیشه‌ای مرجان‌های زیبای آن را مشاهده کنند.

باغ نانگ نوچ (Nongnooch Tropical Garden) پاتایا

این باغ در فاصله 18 کیلومتری از جنوب پاتایا قرار گرفته است. این باغ زیبا پر از گل‌های ارکیده، نخل‌های زیبا، گیاهان تزیین شده و گل‌های گوناگون از اقصا نقاط جهان می‌باشد. همچنین گروهی از خانه های سنتی تایلند نیز در این باغ به چشم می‌خورند. این باغ یکی از زیباترین جاذبه‌هایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور پاتایا باید به بازدید آن بروید.

خانه مقدس حقیقت (Sanctuary of Truth) پاتایا

بنای چوبی عظیم و با ابهت معبد مانندی است که در شمال پاتایا در کنار دریا واقع است و بلندترین نقطه آن 105 مترارتفاع دارد. این بنا طوری ساخته شده است که در برابر باد و نور آفتاب ساحل دریا مقاوم باشد. این بنا بر اساس قوه ابتکار و خلاقیت تایلند قدیم ساخته شده و با مجسمه های کنده کاری شده چوبی تزئین شده است. سرگرمی های دیگری نیز همچون شوی دلفین ها در این مکان اجرا می شود.

دنیای زیر آب پاتایا

این آکواریونم در نوع خود بزرگترین و مدرن ترین در آسیا است. این آکواریم که به شکل یک تونل استوانه‌ای با جنس شیشه ساخته شده و 100 متر طول دارد و بیش از 4000 موجود آبزی در 200 گونه متفاوت را برای بازدید دارد.

انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 102

به "جاذبه های گردشگری پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید