جزو بهترین های ایران در فوتبال مالکانه هستیم

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی در نشست خبری آنلاین پیش از ملاقات تیم فوتبال سایپا مقابل پیکان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: در ابتدا باید بگویم امیدوارم ویروس کرونا از بین برود و تماشاگران در استادیوم حاضر شوند. خوشبختانه تیم فوتبال سایپا در جهت پیشرفت واقع شده است و جهت درستی دارد. وقتی فوتبال خوبی بازی کنیم قطعاً نتایج بهتری کسب خواهیم کرد تنها کمی احتیاج به صبوری است.

جزو بهترین های ایران در فوتبال مالکانه هستیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا اضافه نمود: در دو ملاقات خانگی مستحق پیروزی بودیم اما این نتایج رقم نخورد، اما فوتبال مالکانه بازی می کنیم، چیزی که فصل گذشته در آن ضعف داشتیم. اما سال جاری در این زمینه جزو بهترین ها هستیم. البته نقاط ضعفی هم داریم که روی آن کار می کنیم.

صادقی در مورد بازی با پیکان تاکید نمود: پیکان تیمی تاکتیکی است و بازی نزدیک و درگیرانه داریم. امیدوارم بتوانیم فوتبال خوبی ارائه بدهیم و حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره کم گل زدن مهاجمان این تیم توضیح داد: سعی نموده ایم روی این موضوع کار کنیم و ضعف خودمان را رفع کنیم. در 21 سال گذشته حساسیتی در بین مدیران سایپا برای بردن در دربی خودروسازان ندیدم اما مدیران پیکان همواره حساس بودند سایپا ببرند. کسانی که در پیکان هستند، از دوستان ما هستند. مهدی تارتار همواره فوتبال جوانمردانه ای ارائه نموده و از او به خاطر این موضوع تشکر می کنم. آنها فصل قبل با بازی خوبی که ارائه کردند، باعث شدند ما در لیگ بمانیم.

صادقی درباره اعتراضات به داوری در لیگ برتر اظهار داشت: گاهی این اشتباهات تاثیرگذار است. الان VAR نداریم و اگر داشتیم نتایج واقعی تر بود و مربیان و تیم ها تمرین می نمایند و امیدوار هستند با اشتباهات داوری نتایج از دست نرود. در بازی فینال لیگ قهرمانان هم دیدیم که دو پنالتی درست اعلام شد. به نظرم پرسپولیس چیزی از تیم حریف برای قهرمانی کم نداشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1704

به "جزو بهترین های ایران در فوتبال مالکانه هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزو بهترین های ایران در فوتبال مالکانه هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید