جزیره کوه فانگان تایلند

به گزارش تفطن، جزیره کوه فانگان یکی از زیباترین جزایر کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی زیبا و مثال‌زدنی است. در این جزایر امکانات بسیاری برای اقامت، تفریح، خورد و خوراک و یا خرید فراهم شده است.

جزیره کوه فانگان تایلند

غواصی در تور تایلند

شاید خیلی از افراد کوه فانگان تایلند را به عنوان یک منطقه غواصی نشناسند و بالعکس بیشتر نام همسایه ی آن یعنی کوه تائو را شنیده باشند. اما چیزی که خیلی از افرادی که با تور تایلند همراه می‌شوند آن را نمی‌دانند این است که در کوه فانگان نقاطی برای غواصی وجود دارد که در کوه تائو نمی‌باشد، نقاطی مثل جنوب غربی پیناکل و سیل راک از این مناطق می‌باشند.

قایق سواری های در تور تایلند

در سفر به تایلند باید یک روز کامل را برای خودتان کنار بگذارید، یک قایق اجاره کنید و راهی سواحل زیبای کوه فانگان شوید. از کوه فانگان حتی می توانید به پارک ملی آنگ فانگ هم دسترسی داشته باشید و یک روز مهیج با ساعت ها شنا و غواصی را بگذرانید. اگر بخواهید از این که هست هیجانی تر هم شود می توانید در داخل قایقتان کمپ بزنید و یک شب را روی آب بگذرانید! البته تورهای قایقی هم در کوه فانگان تایلند وجود دارند که شما را به مناطقی می برند که دسترسی مشکلی دارند و در حالت عادی نمی توان به آن ها دسترسی داشت، مناطقی مثل ثانگ نای پان، باتل بیچ، کو ما و کو تائو از این مناطق هستند.

اجاره موتور سیکلت در تور تایلند

اگر چه برای دیدن مناطقی مثل ساحل باتل بهتر است که از موتور استفاده نکنید اما می توانید برای دیدن بهترین جاذبه های تور تایلند و مخصوصا مناطقی که در کوه فانگان وجود دارند از دوچرخه موتوری استفاده نمایید و در واقع یکی از ارزان ترین و سریع تری روش های گشت و گذار در تایلند است  از طرفی هم کوه فانگان تایلند منطقه ای شیبدار و در بعضی جاها ناهموار است و بنابراین بهتر است که همراه باتجربه ای داشته باشید

انتشار: 30 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 120

به "جزیره کوه فانگان تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره کوه فانگان تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید