سفر به تایلند در سال نو

به گزارش تفطن، اگر در سال نو تایلندی در این کشور حضور داشته باشید با مردمی روبرو خواهید شد که همیشه لبخند بر روی لبان خود دارند. در این زمان در کشور تایلند جشن‌ها و مراسم‌هایی برگزار می‌گردد که بسیار شاد و مفرح هستند.

سفر به تایلند در سال نو

سال نو در کشور تایلند، یک تعطیلات طولانی می‌باشد که از روز 31 دسامبر تا 3 ژانویه آغاز به کار کرده است. برای افرادی که از خانه و خانواده خود دور هستند، این یک فرصت عالی می‌باشد تا به خانه بروند و با خانوده‌ی خود دیدار کنند. این شادی به مدارس این کشور نیز کشیده شده به طوری که در این زمان مدارس تایلند، برای شاگردان جشن‌های زیادی برپا می‌کنند که در آن بازدید اجراهای نمایشی مانند تئاتر برای کودکی لذت بخش می‌باشد. به جز این، هدیه‌هایی نیز بین کودکان پخش می‌شود و از طرف مدرسه هدیه‌های مختلفی به دانش آموزان داده می‌شود. ادارات تایلند نیز ترتیب مهمانی‌های را برای کارمندان خود می دهند، مهمانی‌هایی با غذاهای متنوع و هدایای مختلف. اهدای هدیه در تایلند، یک رسم پسندیده و ارزشمند و مهم است، البته دادن هدیده های مختلف در این کشور معانی مختلفی دارد، بنابراین اگر به این کشور سفر کردید و قصد دادن هدیه داشتید بهتر است است قبل از دادن آن، خوب فکر و تحقیق کنید.

در سال نو، بسیاری  از اهالی کشور تایلند به خیابان‌های این شهر می‌روند تا در آتش‌بازی‌ها و کنسرت‌های شاد آن شرکت کنند. بزرگترین رویداد در شهر بانکوک پایتخت پر هیاهوی کشور تایلند و در جلوی مرکز خرید جهانی برپا می‌گردد. آتش‌بازی‌های فوق‌العاده، رقص نورهای زیبا و بمب جمعیت از ویژگی‌های این رویداد بزرگ خیابانی در تور تایلند ارزان هستند.

در این میان، بعضی از مردم این کشور هم به بازدید عبادتگاه‌های شهر خود می‌روند. تا استحقاق خود را برای خوب بودن در سال جدید نشان دهند. بعضی از آنها هم به راهب‌ها صدقه داده و به خطبه‌های مذهبی آن‌ها گوش می‌دهند. برخی از مردم نیز به پرنده‌ها و ماهی‌هایی که آزادانه به زندگی می‌پردازند، غذا می‌دهند. بعضی از افراد هم می‌گویند که آنها در سال جدید، یوگا و مدیتیشن را تمرین می‌کنند و به این کلاس‌ها می‌پیوندند.

انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 57

به "سفر به تایلند در سال نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به تایلند در سال نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید