حقایقی جالب در مورد کشور تایلند

به گزارش تفطن، کشور تایلند یکی از پرطرفدارترین کشورهای از دید مردم ایران برای سفر است چرا که بزرگترین مزرعه تمساح، بزرگترین مجسمه بودای طلایی جهان، بزرگترین رستوران، طولانی ترین پل معلق جهان تنها در تایلند برای بازدید وجود دارند. در این مقاله حقایقی بیشتری را در مورد کشور تایلند بازگو خواهیم کرد.

حقایقی جالب در مورد کشور تایلند

یک دهم گونه های جانوری جهان در تایلند به زندگی می‌پردازند.  به عنوان تذکر می‌توان گفت که در تایلند سر مهمترین و مقدس‌ترین قسمت بدن فرد به شمار می‌رود و در تور تایلند ارزان به شما توصیه می‌کنیم به سر یک تایلندی دست نزنید! 

تایلند یکی از بودایی ترین کشورهای جهان به شمار می‌رود و 95٪ از جمعیت آن نیز بودایی هستند. برای مردان تایلندی این امر بسیار عادی است که زمان کمی را در جوانی صرف مسائل دینی کنند و مانند یک راهب به زندگی بپردازند.

تایلند بیش از 40 هزار معبد دارد. اگر بخواهید از همه معبدهای تایلند دیدن نمایید شاید سال‌ها به طول بیانجامد.

بانکوک به علت داشتن کانال های زیاد در گذشته یک بار به عنوان ونیز شرق شناخته شده است. امروزه به دلیل افزایش جمعیت و گسترده‌تر شدن شهر، این کانال‌ها به عنوان جاده و خیابان کاربرد دارند.

بزرگ‌ترین صادر کننده گل ارکیده در جهان تایلند است. در سال 2014 تایلند درآمدی بالغ بر 33 میلیار دلار از صادرات ارکیده به دست آورده و تخمین زده شده که بیش از 1500 نوع گونه متفاوت ارکیده در جهان وجود دارد.

لباس نپوشیدن در مکان های عمومی ممنوع می‌باشد و اگر شخصی بدون پیراهن در ماشین رانندگی کند متخلف است و ممکن است حتی به زندان بیفتد. این به این معناست که اگر زمانی با کودکی بیمار در ماشین بودید و یا از گرمای طاقت فرسا در بانکوک در عذاب بودید یک لباس همراه داشته باشید چون کسی حق لباس نپوشیدن در این کشور را ندارد.

انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 82

به "حقایقی جالب در مورد کشور تایلند" امتیاز دهید

3 کاربر به "حقایقی جالب در مورد کشور تایلند" امتیاز داده اند | 4.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقایقی جالب در مورد کشور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید