خبرنگاران اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار آبرسانی به فضای سبز دانشگاه بجنورد

به گزارش تفطن، بجنورد - خبرنگاران - استاندار خراسان شمالی گفت: 10 میلیارد ریال اعتبار لازم برای اجرای طرح شبکه آب غیرشرب به منظور آبیاری فضای سبز دانشگاه مرکز استان تامین می گردد.

خبرنگاران اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار آبرسانی به فضای سبز دانشگاه بجنورد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدعلی شجاعی، یکشنبه در نشستی که به منظور آنالیز اقدامات دستگاهها برای حل مسائل دانشگاه بجنورد برگزار گردید، تاکید نمود: اجرای کامل این طرح الزامی است و صفر تا 100 این پروژه باید تا 2 ماه آینده توسط شرکت آب و فاضلاب استان به انجام و بهره برداری برسد.

استاندار خراسان شمالی، دانشگاه بجنورد را شان و آبروی استان و کشور دانست و اضافه نمود: بر این اساس می طلبد مسائل آن نیز با نگاه معرفی این دانشگاه به کل کشور، آنالیز و رسیدگی گردد.

شجاعی در مورد طرح بازگشایی انتهای خیابان قیام به سمت دانشگاه بجنورد، برای کوتاه کردن راستا تردد دانشگاهیان و تسهیل در امر رفت و آمد آنان، گفت: قانون، تکلیف شهرداری بجنورد را در بحث محدوده شهری معین نموده است که باید اقدامات لازم را در چهارچوب آن انجام می داد و پس از انجام وظیفه شهرداری در بازگشایی خیابان، ساماندهی ادامه راستا یاد شده در خارج از محدوده شهری، بر عهده مجموعه راهداری استان خواهد بود.

وی تاکید نمود: شهرداری و اداره کل راهداری باید هرچه سریع تر اقدامات حوزه خود، برای اتصال انتهای خیابان قیام به دانشگاه بجنورد را به پایان مطلوب برسانند.

به گزارش خبرنگاران شرایط نامناسب و پرمخاطره جاده ارتباطی دانشگاه بجنورد که در فاصله حدود 4 کیلومتری جنوب این شهر قرار گرفته، و مشکل دانشجویان برای تردد بین شهر و دانشگاه، به یکی از دغدغه های اصلی مدیران این دانشگاه تبدیل شده است.

این در حالی است که با گشایش انتهای خیابان قیام بجنورد به سمت این مرکز آموزش عالی، علاوه بر حل مسائل دانشگاه بجنورد و چند مرکز آموزش عالی همجوار آن، بخشی از ترافیک سنگین و حادثه آفرین محور بجنورد - اسفراین در ورودی جنوبی مرکز استان خراسان شمالی نیز رفع می گردد.

استاندار خراسان شمالی در مورد اختلافاتی که بین دانشگاه بجنورد با مجموعه راه و شهرسازی برای صدور سند زمین دانشگاه وجود دارد نیز گفت: فردا نماینده راه و شهرسازی برای امضای سند مزبور در اداره ثبت اسناد حضور خواهد یافت تا پایانی بر حل مشکل چندین ساله این دانشگاه باشد.

دانشگاه بجنورد در مهر سال 1394 راه اندازی شد و هم اکنون افزون بر چهار هزار دانشجو در 47 رشته تحصیلی کارشناسی ارشد و کارشناسی آن زیر نظر 170 عضو هیات علمی تحصیل می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1465

به "خبرنگاران اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار آبرسانی به فضای سبز دانشگاه بجنورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار آبرسانی به فضای سبز دانشگاه بجنورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید