خبرنگاران حفظ ظاهر در کاخ سفید به قیمت بازی با جان خبرنگاران

به گزارش تفطن، تهران-خبرنگاران- کاخ سفید با زیرپاگذاشتن مقررات فاصله گذاری اجتماعی، خبرنگاران حاضر در کنفرانس خبری ترامپ در باغ رُز را در معرض ابتلا به کرونا قرار داد.

خبرنگاران حفظ ظاهر در کاخ سفید به قیمت بازی با جان خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، از زمان شیوع کرونا تا به امروز صندلی خبرنگاران حاضر در کنفرانس های خبری کاخ سفید برای جلوگیری از انتقال احتمالی این ویروس در فاصله حدود دو متری از هم قرار داده می شد. اما روز جمعه اندکی قبل از برگزاری نشست خبری دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در باغ رُز، دستیاران وی صندلی ها را طوری به هم نزدیک کردند که خبرنگاران درست شانه به شانه هم بنشینند، چون به این شکل نمای بهتری داشت.

جاناتان کارل (Jonathan Karl) از تیم خبری ای.بی.سی نیوز و رئیس انجمن خبرنگاران کاخ سفید معتقد است این تصمیم سلامت خبرنگاران را بی جهت به خطر انداخت.

سلامت تیم مطبوعات نباید به خاطر آن که کاخ سفید می خواهد از خبرنگاران به عنوان وسایل صحنه یک کنفرانس خبری استفاده کند، به خطر بیفتد؛ آن هم کنفرانسی که رئیس جمهور در آن به هیچ سوالی جواب نداد.

این تغییرات غیراصولی خشم الیزابت کوهن خبرنگار سی.ان.ان که این کنفرانس خبری را از تلویزیون دنبال می کرد را نیز برانگیخت.

وحشتناک است. آن صندلی ها باید در فاصله بسیار بیشتری از هم قرار می گرفتند. هیچ دلیلی برای نزدیک کردن آنها به هم وجود داشت جز این که ترامپ بتواند یک پیام اشتباه را منتقل کند.

ترامپ پس از قرارگرفتن در پشت تریبون باغ رُز متوجه تغییر در نحوه چینش صندلی ها شد و در این باره راضی به نظر می رسید.

جود دیر (Judd Deere) سخنگوی کاخ سفید می گوید تغییر نحوه چینش صندلی ها تصمیم او بوده است و در توجیه این حرکت می گوید: این طوری نمای بهتری داشت. باید بهتان یادآوری کنم که از اعضای تیم مطبوعاتی تست کرونا گرفته شده بود، حرارت بدن همه چک شده و در مورد وجود علائم احتمالی نیز پرس وجوهای لازم اجرا شده بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1353

به "خبرنگاران حفظ ظاهر در کاخ سفید به قیمت بازی با جان خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حفظ ظاهر در کاخ سفید به قیمت بازی با جان خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید