خبرنگاران هشت نمایش به جشنواره تئاتر همدان راه یافت

به گزارش تفطن، همدان- خبرنگاران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از اعلام آرای هیات داوران سی و دومین جشنواره تئاتر استان خبر داد و گفت: هیات داوران از بین 16 نمایش رسیده به دبیرخانه هشت اثر را برای اجرا برگزید.

خبرنگاران هشت نمایش به جشنواره تئاتر همدان راه یافت

احمدرضا احسانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: هیات داوران هفت نمایش را برای اجرا در بخش رقابتی جشنواره تئاتر استان همدان و یک نمایش را برای حضور در بخش خارج از مسابقه انتخاب کرد.

او گفت: رویای عقیم به کارگردانی رضا باغبان از ملایر، کاش چشم نمی دید اثر فرزاد لباسی از همدان، کافه سایه به کارگردانی محمود غفاری و ابراهیم یمین اسماعیلی از بهار و کافه تریا ساخته مرتضی عبداللهی از همدان از نمایش های راه یافته به سی و دومین دوره این رویداد هنری هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان افزود: ملی به کارگردانی سعید باغبانی نیر از همدان، نتایج سرگیجه اثر سجاد طهماسبی از تویسرکان و یقه چرک ها ساخته حمیدرضا رضایی مجد از همدان در بخش رقابتی و سرباز برجک شماره 37 به کارگردانی احمد یاوند الماسی از اسدآباد در بخش خارج از مسابقه اجرا می شوند.

احسانی با بیان اینکه امسال به دلیل محدودیتهای کرونایی آیین پایانی جشنواره تئاتر استان در روز 20 آذر به صورت مجازی برگزار می شود یادآوری کرد: نمایش ها از طریق صفحه اینستاگرام به نشانی Hamedan.farhang@ و صفحه http://Aparat.com/hamedan.farhang در آپارات به صورت زنده پخش می شود.

به گفته او عباس شیخ بابایی، محمد جواد کبودرآهنگی، محمد قاسمی، کیانوش بهروز پور و حسین صفی کار داوری آثار ارسال شده به این رویداد هنری را بر عهده داشتند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1657

به "خبرنگاران هشت نمایش به جشنواره تئاتر همدان راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هشت نمایش به جشنواره تئاتر همدان راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید