خبرنگاران پوشش بیمه محصولات کشاورزی در قزوین 15 درصد رشد یافت

به گزارش تفطن، قزوین - خبرنگاران - مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان قزوین گفت: با استقبال خوب کشاورزان، پوشش بیمه محصولات در استان امسال نسبت به سال گذشته حدود 15 درصد رشد یافته است.

خبرنگاران پوشش بیمه محصولات کشاورزی در قزوین 15 درصد رشد یافت

محمد طهرانی ها روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: محصولات 60 هزار هکتار از مزارع و باغ های استان قزوین به همراه 9 میلیون قطعه طیور و بیش از 35 هزار راس دام سبک و سنگین در استان قزوین تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار دارند.

وی در ادامه با اشاره به تمدید مهلت بیمه محصولات کشاورزی تا خاتمه ماه جاری، از کشاورزانی که هنوز اقدام به بیمه کردن محصولات خود نکرده اند خواست تا با مراجعه به دفاتر خدمات بیمه کشاورزی و مراکز خدمات جهاد کشاورزی برای این کار اقدام کنند.

این مسوول همچنین گفت: براساس اطلاعات و داده های کشاورزی در روزهای آینده توده هوای سرد در منطقه حاکم می شود و احتمال بروز خسارت به محصولات کشاورزان وجود دارد که این مهم ضرورت توجه به بیمه این بخش را دوچندان می کند.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه مدت زمان پرداخت غرامت به کشاورزان آسیب دیده از سوی این صندوق نسبت به سالیان گذشته کوتاه شده است، یادآور شد: تلاش شده تا غرامت های خسارت کشاورزان در کوتاه ترین زمان به آنان پرداخت شود.

صندوق بیمه محصولات کشاورزی تشکیلاتی دولتی و زیرمجموعه بانک کشاورزی است که با هدف کمک به پایداری تولیدات باغی، زراعی و دام و طیور و جبران خسارات وارده به این بخش از محل حوادث غیرمترقبه به فعالیت می پردازد.

استان قزوین دارای 489 هزار هکتار اراضی کشاورزی استان قزوین است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1730

به "خبرنگاران پوشش بیمه محصولات کشاورزی در قزوین 15 درصد رشد یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پوشش بیمه محصولات کشاورزی در قزوین 15 درصد رشد یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید