خرید سرفیس پرو 8 از فروشگاه یاسین رایان

به گزارش تفطن، سرفیس پرو 8 جدیدترین عضو خانواده تبلت های 1 در 2 مایکروسافت است، دستگاهی کارآمد و قدرتمند که شما را از داشتن هر کامپیوتر دیگر بی احتیاج می نماید.

خرید سرفیس پرو 8 از فروشگاه یاسین رایان

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام یاسین رایان، این محصول یکی از بهینه ترین و کاربردی ترین کامپیوترهای شخصی نسل نو است و شما می توانید با خرید سرفیس پرو 8 همراه با اکسسوری های مختلف مناسب برای آن، یک تجربه عالی از کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز را برای خود فراهم کنید.

یاسین رایان تخصصی ترین مرکز فروش محصولات مایکروسافت سرفیس در ایران، با بیش از 10 سال سابقه است.

حتما تا به امروز نام سرفیس را شنیده اید. سرفیس ها، تبلت های مایکروسافت هستند که وزن سبک، سخت افزار فوق العاده قوی، سیستم عامل ویندوز اورجینال، صفحه نمایش لمسی با ظاهری بسیار زیبا آن را با سایر تبلت های موجود در بازار متفاوت نموده است. امروز می خواهیم سرفیس پرو 8 که آخرین نسل از تبلت های سرفیس پرو است را آنالیز نماییم.

نقد و آنالیز سرفیس پرو 8

طراحی نو سرفیس پرو 8 نشانه هایی از Surface Pro X دارد که یعنی با نمایشگر بزرگتر 13 اینچی لمسی و حاشیه های بسیار باریک تر روبرو هستیم. نمایشگر محصول نو مایکروسافت روشنایی و وضوح خوبی دارد. تراکم پیکسلی این نمایشگر به 267پیکسل در اینچ می رسد و نسبت تصویر نیز همچون نسل های قبل 3 به 2 است.

مایکروسافت ادعا می نماید که سرفیس پرو 8 می تواند دمای رنگ صفحه نمایش را متناسب را اتاقی که در آن هستید، تغییر دهد. یک ویژگی مهم دیگر نمایشگر نرخ تازه سازی 120 هرتز است. ردموندی ها در فهرست مشخصات تبلت نو خود تاکید دارند که رفرش ریت پیش فرض این محصول 60 هرتز است. شاید آنها با این تاکید می خواهند به کاربر یادآوری نمایند که افزایش رفرش ریت سبب کاهش عمر باتری می گردد.

سرفیس پرو 8 ترکیبی از قدرت لپ تاپ و انعطاف پذیری تبلت را در کنار امکان استفاده همراه با مانیتورهای تکی و چندگانه، ماوس و کیبورد برای میزهای کار فراهم نموده است تا به برترین شکل ممکن بتوانید از آن بهره ببرید.

سرفیس پرو 8 با یک شارژ کامل می تواند تا 16 ساعت جوابگوی درخواست های روزمره شما باشد و شما همواره امکان دسترسی به یک دستگاه کامل را بدون احتیاج به اتصال مداوم به شارژر را خواهید داشت. سرفیس نو از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می نماید

نتیجه گیری

خرید محصولاتی مانند سرفیس پرو 8 که هم گران قیمت و هم حساس هستند باید به وسیله افراد کاربلد و از فروشگاه ها و سایت های معتبر صورت پذیرد؛ زیرا فابریک بودن این دستگاه ها بسیار مهم است. ما به شما سایت یاسین رایان را برای خرید این محصول و سایر محصولات مایکروسافت پیشنهاد می کنیم. یاسین رایان، اولین واردنماینده و توزیع نماینده محصولات مایکروسافت در ایران است که علاوه بر اصل بودن، محصولات را با قیمت های بسیار مناسب، همراه با گارانتی اصالت کالا به فروش می رساند.

yasinrayan.com

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2177

به "خرید سرفیس پرو 8 از فروشگاه یاسین رایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید سرفیس پرو 8 از فروشگاه یاسین رایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید