خودروی تازه بنتلی؛ خبر داغ این روز های انگلیس!

به گزارش تفطن، یکی دیگر از ویژگی های بنتلی نو به رینگ های آلومینیومی تیره با طراحی پره های Y شکل آن مربوط می گردد که در مقدار 22 اینچی انتخاب شده اند.

خودروی تازه بنتلی؛ خبر داغ این روز های انگلیس!

یکی از مجذوب کننده ترین خبر های خودرویی طی هفته جاری به انتشار تصاویر رسمی محصول نو بنتلی با نام فلایینگ اسپور اس مربوط می گردد.

این تریم ویژه از فلایینگ اسپور ها دارای جزئیات بدنه اختصاصی مانند جلوپنجره تیره، ارتفاع کمتر از سطح زمین، قالب نو آینه های جانبی، جزئیات تزئینی نو در نمای جانبی، قاب نو پنجره ها، گرافیک داخلی متفاوت چراغ های اصلی جلو و عقب و لوگوی اختصاصی S در سپر جلو است.

یکی دیگر از ویژگی های بنتلی نو به رینگ های آلومینیومی تیره با طراحی پره های Y شکل آن مربوط می گردد که در میزان 22 اینچی انتخاب شده اند. البته مشتریان در حالت آپشن می توانند رینگ 21 اینچی با طراحی پره های 3 تایی را نیز سفارش دهند. دلبری کالیپر های قرمز رنگ سیستم ترمز میان رینگ ها را نیز به عنوان امضای کار در نظر بگیرید!

داخل کابین نیز با یکی از برترین های صنعت خودرو روبرو می شویم. برترین مواد اولیه با طراحی اصیل بنتلی یک هارمونی بینظیر را پیش روی مخاطب قرار می دهند. لوگوی S نیز در قسمت های مختلف مشاهده می گردد.

اما در رابطه با پیشرانه به 2 آپشن برای فلایینگ اسپور اس اشاره شده است. یکی نمونه 4 لیتری 8 سیلندر توربودوقلو که 543 اسب بخار خروجی و 770 نیوتن متر گشتاور دارد و دیگری نمونه 2.9 لیتری 6 سیلندر توربودوقلو هیبریدی که 536 اسب بخار خروجی و 750 نیوتن متر گشتاور را در اختیار خودرو قرار می دهد.

با پیشرانه اول، فلایینگ اسپور اس طی 4 ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد و بیشینه سرعت نیز برابر با 319 کیلومتر برساعت محاسبه شده است. برای این تریم سیستم اگزوز اسپرت در حالت استاندارد نصب شده است.

با پیشرانه هیبریدی، بنتلی طی 4.1 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد. بعلاوه می تواند 41 کیلومتر را در حالت الکتریکی خالص طی کند.

منبع: فرادید
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2394

به "خودروی تازه بنتلی؛ خبر داغ این روز های انگلیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی تازه بنتلی؛ خبر داغ این روز های انگلیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید