دایی: به خودم افتخار کردم که چنین مردانی دارم

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران ، علی دایی سرمربی سایپا روز خوبی مقابل سایپا داشت. او نه تنها پیروزی و صعود تیمش را جشن گرفت، بلکه از سوی طرفداران استقلال به شدت تشویق شد. دایی در مورد این پیروزی در مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی می گوید: قبل از هر چیز دوست دارم از بازیکنان تشکری ویژه داشته باشم. به خودم افتخار کردم که چنین مردانی دارم و با آنها کار می کنم. ما بالای 90 دقیقه 10 نفره بازی کردیم و بچه ها نشان دادند با یاری هم، همه کار می توانند انجام دهند. باید از طرفداران استقلال هم تشکر کنم که مرا شرمسار کردند و امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشند.

دایی: به خودم افتخار کردم که چنین مردانی دارم

می توانستیم در طول بازی هم استقلال را شکست دهیم

سرمربی سایپا معتقد است تیمش می توانست در وقت های قانونی استقلال را شکست دهد: ما آغاز خوبی نداشتیم و توپ دست استقلال بود. زمانی که تسلطی در بازی نداشتیم، گل خوردیم و روی اشتباه بچه گانه پنالتی دادیم اما جبران و بازی را یک- یک کردیم. باز هم یک اشتباه دیگر و یک خطای دیگر باعث شد پنالتی بدهیم و 10 نفره شویم. با این حال بازیکنانم 10 نفره خوب بودند، بازی را مساوی کردند و حتی می توانستیم برنده باشیم اما موقعیت ها را از دست دادیم. ما تغییر روش دادیم، بازی را به دست گرفتیم و در نیمه دوم توپ مان به تیر خورد.

موقعیت های ما بهتر و خطرناک تر از استقلال بود

علی دایی در رابطه با وقت های اضافه هم شرح می دهد: در وقت های اضافه ما یک موقعیت 50 درصدی هم به استقلالی ها ندادیم و بازی را بسته بودیم. به نظرم موقعیت های ما بهتر و خطرناک تر از استقلال بود. در پنالتی هم بچه های ما عالی کردند، به خصوص دروازه بان مان که فکر می کنم سه پنالتی را گرفت. بقیه بچه ها هم عالی کار کردند و نشان دادند 10 نفره هم می توان برنده شد. این برای دومین بار بود که نشان دادند 10 نفره هم می توان برنده شد. آن هم مقابل این تیم بزرگ در استادیوم آزادی که طرفداران شان پشت شان بودند. ما سعی می کنیم در آینده هم بهتر شویم، پیشرفت کنیم و به لحاظ فوتبالی شرایط بهتری داشته باشیم و نتیجه بگیریم.

تیم من شایسته بود و بهتر از استقلال بازی کرد

دایی در مورد اینکه این بازی می توانست در 90 دقیقه تمام گردد و شوت آرمان رمضانی از خط عبور نموده بود که باز هم این امکان وجود داشت سایپا از ناحیه داوری ضربه بخورد، می گوید: من کاری به این مساله ندارم و کار خودمان را انجام می دهیم. دیدید حتی زمانی که بازیکن ما اخراج شد، اعتراضی نکردیم چون خودم می دانستم هم اخراج درست است و هم پنالتی. در نیمه اول پشت محوطه جریمه روی علی دشتی خطا نگرفتند و همان توپ برای استقلال پنالتی شد. در نیمه دوم هم اشتباهاتی رقم خورد اما خدا را شکر که ما برنده شدیم و به حق مان رسیدیم. این بازی حق ما بود که برنده شویم چون هم موقعیت های ما بهتر از استقلال بود و هم موقعیت های بیشتری داشتیم. با همه این ها تیم من شایسته بود و بهتر از استقلال بازی کردیم.

دلیلی نداشت تعویض سوم را انجام دهم

سرمربی سایپا راجع به اینکه چرا با وجود 10 نفره بودن تیمش حتی در وقت های اضافه هم دست به تعویض سوم نزد، شرح می دهد: ما بازیکنان جوانی را روی نیمکت داریم. وقتی شما در استادیوم آزادی مقابل تیمی مثل استقلال آن هم در جام حذفی بازی می کنید، حق اشتباه ندارید. در کنار این مساله، همه بازیکنان ما داشتند خوب بازی می کردند. من چند بار از آنها پرسیدم می توانید ادامه دهید و بازیکنی نگفت که کم آورده. برای همین دلیلی نداشت تعویضی انجام دهم.

230+230-9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 243

به "دایی: به خودم افتخار کردم که چنین مردانی دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دایی: به خودم افتخار کردم که چنین مردانی دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید