زیباترین دریاچه های ایتالیا

به گزارش تفطن، یکی از بهترین جاذبه‌های کشور ایتالیا، دریاچه‌های آن است. ارتا، گارادا، لوگانو و دریاچه میسورینا از دریاچه‌هایی از ایتالیا هستند که در این مقاله در اروپا برای شما معرفی کرده‌ایم. این دریاچه‌های زیبا و بکر بسیار زیبا و دیدنی هستند.

زیباترین دریاچه های ایتالیا

 دریاچه ارتا ایتالیا

دریاچه ارتا (Orta) در شمال کشور ایتالیا قرار دارد و در مجاورت دریاچه ماگیور (Maggiore) قرار گرفته است. خط ساحلی آن را شهرهای ساحلی زیبا احاطه کرده‌اند که امکانات فراوانی نظیر اقامتگاه‌های لوکس و رستوران‌های عالی در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. در میانه این دریاچه هم جزیره‌ای منحصربه‌فرد دیده می‌شود که تعداد زیادی ساختمان‌های تاریخی معرکه‌ در آن وجود دارد.

دریاچه لوگانو ایتالیا

دریاچه لوگانو (Lugano) دریاچه‌ی یخی فریبنده‌ای است که در مرز ایتالیا و سوئیس واقع شده است. کوه پوشیده از درخت «سان جیورجیو» (San Giorgio) که نام آن در فهرست میراث جهانی یونسکو هم به چشم می‌خورد، مشرف به این دریاچه‌ی زیباست. شهر لوگانو بزرگترین شهری است که در ساحل این دریاچه به چشم می‌خورد و تمام امکانات لازم برای تعطیلاتی عالی را در خود جای داده است. گردشگران می‌توانند از فعالیت‌های متنوع این منطقه مثل کوه‌نوردی و قایق سواری در تور اروپا لذت ببرند.

دریاچه گاردا ایتالیا

دریاچه گاردا (Garda) بزرگترین دریاچه ایتالیا محسوب می‌شود. این دریاچه زیبا که در شمال ایتالیا در ناحیه آلپ واقع شده و همچون جواهری در آلپ است، توسط یخچال‌های طبیعی شکل گرفته است و شهرهای محبوبی مثل ورونا (Verone)، ونیز (Venice) و میلان (Milan) آن را احاطه کرده‌اند. نام گاردا از قرن هشتم به خاطر شهری با همین نام به این دریاچه اطلاق شده است. روستاها و شهرهای تاریخی متعددی در ساحل آن به چشم می‌خورند که امکانات بسیاری نظیر رستوران‌ها ، مراکز اسپا و هتل‌های خوبی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. در این دریاچه جزایر زیبایی وجود دارد که بزرگترین آن «جزیره خرگوش‌ها» است. این منطقه تبدیل به منطقه‌ای تفریحی شده است که انواع فعالیت‌های آبی، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری در کوهستان، اسب‌سواری، اسکی و ... را در خود جای داده است.

دریاچه میسورینا ایتالیا

دریاچه میسورینا (Misurina) در ارتفاع 1754 متر بالاتر از سطح دریا قرار گرفته است و آب آن بسیار شفاف و تمیز است. هوای آن نیز بسیار تمیز و روح‌بخش است؛ به طوری که یک مرکز پزشکی برای بیماران مبتلا به آسم در این مکان تاسیس شده است. هتل بزرگ میسورینا هم محل اقامتی خوب با امکاناتی در سطح بالا برای گردشگران اروپا و سایر نقاط جهان فراهم کرده است. با کشف فضای بکر اطراف این دریاچه می‌توان به پناه‌گاهی دنج و آرام  در یکی از کشورهای زیبای قاره اروپا دست یافت.

انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 76

به "زیباترین دریاچه های ایتالیا" امتیاز دهید

3 کاربر به "زیباترین دریاچه های ایتالیا" امتیاز داده اند | 3.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین دریاچه های ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید