در سفر به ژاپن مراقب این رفتارها باشید ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد کشور ژاپن

به گزارش تفطن، کشور ژاپن همواره به اسم یک کشور قانونمند شناخته شده که رفتارهای مودبانه و طبق قانون اهمیت زیادی در آن دارند. این رفتارها ممکن است در ابتدا برای افرادی که تازه به ژاپن وارد شده اند سخت باشد. اما ژاپنی ها توقع ندارند که غریبه ها همه این قوانین را رعایت نمایند. با این وجود دانستن یک سری قواعد ابتدایی و درک کلی از این رفتارها می تواند یاری نماینده باشد. امروز در مجله خبرنگاران نکاتی که می تواند سفر شما به ژاپن را راحت تر سازد خواهید خواند. خرید بلیط هواپیما

در سفر به ژاپن مراقب این رفتارها باشید ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد کشور ژاپن

قوانین کشور ژاپن ؛ استفاده از چوب غذاخوری

در کشور ژاپن پس از استفاده از چوب های غذاخوری این چوب ها را در دو جای میز می توانید قرار دهید یا در کنار کاسه خود یا بر روی نقاطی که برای قرار دادن چوب غذاخوری تعبیه شده اند بگذارید. هیچ وقت چوب غذاخوری خود را در کاسه برنج رها نکنید و هیچ وقت با چوب غذاخوری بر روی چوب دیگر غذا نگذارید. هر دوی این رفتارها مشابه رفتارهای مراسم عزاداری هستند و بی احترامی تلقی می شوند. اگر می خواهید به کسی غذا بدهید با چوب غذاخوری خود غذا را در بشقاب آنها قرار دهید.

از غذاها ایراد نگیرید

ژاپنی ها از اسراف متنفرند. زمانی که چیزی را غیر از استخوان از غذای خود جدا می کنید و در کنار بشقاب قرار می دهید رفتار شما بی احترامی به میزبان تلقی می گردد. البته این نه تنها بی احترامی به میزبان است بلکه بی احترامی به کشاورزی که سبزیجات را کشت نموده و حیوانی که زندگی اش را برای غذای شما داده هم هست. یکی دیگر از رفتارهای مودبانه ای که می توانید انجام دهید این است که از هر غذای روی میز کمی تست کنید.

بگویید ایتاداکیماس

مرسوم است در زمان صرف غذا در کشور ژاپن عبارت ایتاداکیماس به معنای از غذا لذت خواهم برد را بگوئید. پیش از گفتن این عبارت باید صبر کنید تا همه سر میز غذا حاضر شوند. در سرانجام غذا از قلم نیاندازید که با گفتن عبارت گوچیسوسامادشتا به معنای غذا بسیار عالی بود از آشپز هم تشکر کنید. میزبان شما قطعا از این رفتار خوشنود خواهد شد.

جای خود را به افرادی که در اولویت قرار دارند بدهید

هنگامی که از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنید حتما جای خود را به افرادی که به نشستن نیاز دارند بدهید. مراقب باشید از جایگاه هایی که برای افراد مسن یا ناتوان، زنان باردار یا مادرانی که فرزند کوچک دارند نگه داشته شده است ننشینید. بسیاری از زنان ژاپنی در زمان بارداری به حدی لاغر هستند که باید برچسب های صورتی رنگی همراه خود داشته باشند تا نشان دهند که به نشستن نیاز دارند. حواستان به این مورد هم باشد.

در حال راه رفتن غذا نخورید

در کل خوردن و آشامیدن در حین راه رفتن عملی ناپسند است. اما در شرایطی مانند فستیوال ها و جشنواره ها خوردن برخی از غذاها هنگام راه رفتن قابل قبول است. در کشور ژاپن مردمی را می بینید که غذاهای خود را در پاکت هایی با خود حمل می نمایند تا بعدا بخورند یا افرادی را می بینید که نوشیدنی های خود را کنار دستگاه فروش خوراکی تمام می نمایند. خوردن و آشامیدن در وسایل نقلیه عمومی هم ممنوع است.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد ژاپن به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2068

به "در سفر به ژاپن مراقب این رفتارها باشید ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد کشور ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر به ژاپن مراقب این رفتارها باشید ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد کشور ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید