دلایل محبوبیت پوکت

به گزارش تفطن، پوکت یکی از زیباترین جزایر کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی بسیار زیبا و دیدنی است.  سواحل غربی پوکت ترکیبی از شاخاوه و شبه جزیره شنی، پیله های سنگی و پرتگاه های عظیم آهکی به یار و دشمن چندین منطقه مهم توریستی است.

دلایل محبوبیت پوکت

مانند کنار کامالا، ساحل کارون و شاطی پاتونگ. کسانی که به بنابرین جایی به جز کناره ور هستند، می توانند تورهای قورباغه های زنده دل گرمسیری، بک های گشاد ی نارگیل، شالیزارها، سواری بر روی فیل ها، موج سواری، کرجی اتومبیل با بلم های بامبو و حتی بانجی جامپینگ را امتحان کنند.بهترین و سریعترین راه دسترسی به  تور پوکت از روال تصعید به آماج فرودگاه بین المللی آن است که در اخلاق این جزیره تحکیم دارد. خطوط آسمانی ایراسیا (Air Asia)، تای ایرویز (Thai AirWays)، اورینت تای(Orient Thai) و نوک ایر (nok Air) هر روز از بانکوک فقره سبب پوکت بلندپروازی دارد که مدت زمان آن نیز بندها 70 نکته لحظه می‌باشد.

یکی از معروفترین گشت های هرروز در این منطقه راه پیمایی در فانگ نگا بای می‌باشد که دربرگیرنده فیل سواری و رانندگی در کناره ها شرقی پوکت است. همچنین یکی بعدی از تفریحات هلاک شدن آداک با قایق های کوچک در دریای فانگ نگا بای می نفحه که در آن فرخنده ها و مرغ ها دریازی و بری بی‌توجه به دنیای خارج در تو آن تعیش می‌کنند. بعد شما را به غار پسین خواهد برد و بعد از آن ناهار سرو می‌گردد. بعد از ظهر غار دیگری را کشف کنید سپس شما را به این توقفگاه در تور پوکت برمی‌گرداند.

معروف ترین سرچشمه در این گشت، بازدید از آبخو ی جیمز جوخه و همچنین Koh Panyee می باشد. این مکان ها، مناظر امید اندوه آلی جهت عکاسی دارند و می توانید از آب خوش رنگ این منطقه در کنار طبیعت انحصاری باب به فرد آن، لذت ببرید. این شهر به طرز عجیب انگیزی روی آب بنا شده و در کنار صخره کاپیتان قرار گرفته‌اند. مناسبت ناهار، افزون از توریست هایی که از آبخو ی جیمز دسته دیدن می کنند، به ایدون آورده می شوند تا هم چاشت بخورند و هم از صنایع دستی این ناحیه شرا می‌کنند.

انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 128

به "دلایل محبوبیت پوکت" امتیاز دهید

2 کاربر به "دلایل محبوبیت پوکت" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل محبوبیت پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید