دیوید بکام، هتلی با موضوعیت لندن در چین افتتاح خواهد نمود

به گزارش تفطن، دیوید بکام میخواهد سال آینده هتلی با موضوعیت لندن در چین افتتاح کند که در آن جاذبه های دیدنی لندن نظیر بیگ بن، خیابان باند و تاکسی های سیاه به چشم می خورد.

دیوید بکام، هتلی با موضوعیت لندن در چین افتتاح خواهد نمود

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

دیوید بکام، فوق ستاره فوتبال جهان و همسر ویکتوریا بکام به دنبال افتتاح هتلی به نام لاندنر ماکائو (The Londoner Macau) تا سال 2020 در چین است که بخشی از لندن را به ماکائو خواهد آورد. با خبرنگاران همراه شوید تا اطلاعات بیشتری از این هتل موضوعی به دست آورید.

در گوشه گوشه این هتل، جاذبه های نمادین لندن به چشم می خورد، از نماهای بیرونی منطقه وست مینستر و کاخ وست مینستر با یک بیگ بن کوچک تا یک لابی شیشه ای که حس و ظاهری مشابه هتل کلاریج لندن دارد. حتی محوطه ها و باغ های این هتل با الهام از کاخ کنزینگتون آماده شده اند.

منطقه خرید هتل لاندنر ماکائو نیز بازدیدنمایندگان را به پایتخت انگلیس می برد، به خصوص فروشگاه های مد در خیابان باند، می فر و خیابان Saville Row و بوتیک های کوچکی که بیشتر در خیابان سوهو، منطقه کاونت گاردن و خیابان پورتوبلو دیده می گردد. مسافران حتی می توانند با تاکسی های سیاه دوری در اطراف بزنند یا در سرگرمی تعویض پست نگهبانی یا رویدادهای ورزشی نظیر مسابقات اسب سواری اسکات شرکت نمایند.

این پروژه بخشی از همکاری بکام و لاس وگاس سندز به شمار می رود؛ این شرکت گردشگری و هتلداری آمریکایی مشغول بازآفرینی برند تفرجگاه Sands Cotai Central در کوتای استریپ ماکائو است. اسم این فوتبالیست سابق جهان نه تنها با اسم هتل لاندنر ماکائو گره خورده، بلکه او در حال همکاری با یک شرکت طراحی داخلی لندنی در زمینه زیبایی شناسی دو سوئیت مفهومی این هتل است.

سرآشپز مشهور، گوردون رمزی که از دوستان صمیمی دیوید بکام نیز محسوب می گردد، مسئولیت رستورانی به سبک انگلیسی را در هتل مذکور برعهده خواهد داشت که با سرو غذاهای کلاسیک انگلیسی نظیر کباب یکشنبه و فیش اند چیپس، پذیرای مهمانان خواهد بود.

بکام در اظهاراتی گفته است:

لندن، شهر فوق العاده ای است که با افتخار، آن را خانه خود می نامم. اینکه طی همکاری نزدیکی با تیم سندز بتوانیم، جاذبه ها و عناصر شهر لندن را که عاشق آن ها هستم، به شهر ماکائو بیاوریم، فرصت خارق العاده ای برای من بوده است. به طراحی داخلی علاقه مند هستم، به همین دلیل مشارکت در روند طراحی و یاری به تکمیل این پروژه، گام مهم دیگری در همکاری دیرینه ما با سندز ریزورت ماکائو به شمار می رود.

هتل لاندنر ماکائو شامل محوطه ای برای برگزاری کنسرت ها و رویدادهای ورزشی، سه اسپا، 20 رستوران، چهار کلوپ ورزشی و 13 سالن پایکوبی خواهد بود. هنوز تاریخ دقیقی برای افتتاح این هتل اعلام نشده است.

هر زمانی که قصد سفر به کشور چین را دارید، می توانید تور ارزان چین را به وسیله آژانس های مسافرتی که با ما همکاری دارند، خریداری کنید. ما در خبرنگاران این امکان را فراهم نموده ایم تا بتوانید به راحتی و در کمترین زمان، سفرتان را ارزان تر از همه جا برنامه ریزی کنید.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 798

به "دیوید بکام، هتلی با موضوعیت لندن در چین افتتاح خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوید بکام، هتلی با موضوعیت لندن در چین افتتاح خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید