دی فرانچسکو؛ اولین اخراجی فصل نو سری A

به گزارش تفطن، باشگاه هلاس ورونا در همین مقطع آغازین فصل نو سری A ایتالیا به همکاری اش با سرمربی ایتالیایی خود خاتمه داد.

دی فرانچسکو؛ اولین اخراجی فصل نو سری A

به گزارش خبرنگاران، جان لوکا دی مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل وانتقالات شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس اطلاع داد، باشگاه هلاس ورونا تصمیم گرفته است مسیرش را از اوزبیو دی فرانچسکو جدا کند و به این ترتیب این مربی ایتالیایی اولین اخراجی در رقابت های فصل جاری سری A ایتالیاست.

سرمربی پیشین تیم های ساسولو، رم، سامپدوریا و کالیاری اوایل تابستان جاری بود که با امضای قراردادی دو ساله راهنمایی هلاس ورونا را برعهده گرفت، اما اوضاع برای او در این تیم به خوبی پیش نرفت و تیم تحت راهنماییش در سه بازی ابتدایی از رقابت های فصل جاری سری A متحمل سه شکست متوالی شد و همین باعث شد تا مدیران این باشگاه به همکاری با او سرانجام دهند.

در سوی دیگر نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت از رولاندو ماران سرمربی پیشین تیم های کیه وو، کالیاری و جنوا به اسم اصلی ترین گزینه جانشین دی فرانچسکوی 52 ساله یاد نموده، این در حالی است که جوزپه یاکینی سرمربی پیشین تیم های سامپدوریا، کیه وو، ساسولو، امپولی و فیورنتینا هم دیگر گزینه برای سرمربیگری هلاس وروناست.

هلاس ورونا در حال حاضر بدون کسب امتیاز در رده نوزدهم جدول 20 تیمی سری A ایتالیاست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2093

به "دی فرانچسکو؛ اولین اخراجی فصل نو سری A" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی فرانچسکو؛ اولین اخراجی فصل نو سری A"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید