رادیو آره نا اِف اِم: هدایتی فردا برای خرید باشگاه ایراکلیس به یونان سفر می نماید

به گزارش تفطن، خبرنگاران: یک رادیوی یونانی اعلام نمود مالک باشگاه استیل آذین برای خرید تیم دسته دومی ایراکلیس اف سی فردا (آدینه) به این کشور سفر می نماید.

رادیو آره نا اِف اِم: هدایتی فردا برای خرید باشگاه ایراکلیس به یونان سفر می نماید

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، بر اساس گزارش رادیو یونانی آره نا اِف اِم حسین هدایتی، سرمایه گذار ایرانی فردا وارد خاک این کشور خواهد شد تا توافقات نهایی را برای خرید تیم فوتبال ایراکلیس اِف سی که در حال حاضر در لیگ دسته دوم این کشور قرار گرفته است را انجام دهد.

بر اساس این گزارش، توافقات اولیه بین طرفین اجرا شده و تنها توافق بر سر جزئیات نهایی باقی مانده است. اگر این توافق نهایی گردد آبی وسفیدپوشان این فرصت را پیدا خواهند کرد تا اوضاع خود را سر و سامان ببخشند تا شاید بار دیگر به سوپرلیگ یونان بازگردند.

سایت رسمی باشگاه ایراکلیس اف سی هم بیان کرد ایرانی ها علاقمندی خود را برای خرید این تیم اعلام نموده اند و طرفین در تاریخ 27 دسامبر 2013 (6 دی 92) توافقات نهایی را در این خصوص انجام خواهند داد.

ایراکلیس اف سی در سال 1908 میلادی تاسیس شده است و یکی از تیم هایی بود که به جز چند فصل همیشه در رقابت های سطح اول فوتبال باشگاه های یونان حضور داشته است. این تیم فصل گذشته به عنوان پنجمی لیگ دسته دوم یونان رسید.

ایراکلیس در فصل جاری پس از گذشت 13 هفته از رقابت های لیگ دسته دوم یونان با کسب 21 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 499

به "رادیو آره نا اِف اِم: هدایتی فردا برای خرید باشگاه ایراکلیس به یونان سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادیو آره نا اِف اِم: هدایتی فردا برای خرید باشگاه ایراکلیس به یونان سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید