رانیری: سرمربیگری ایتالیا؟ به تغییر تیم فکر نمی کنم

به گزارش تفطن، سرمربی تیم فوتبال لسترسیتی تأکید کرد قصد مربیگری در تیم ملی فوتبال ایتالیا را ندارد.

رانیری: سرمربیگری ایتالیا؟ به تغییر تیم فکر نمی کنم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، کلودیو رانیری که در آستانه رساندن لسترسیتی به عنوان قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس است، این روزها بحث جانشینی اش به جای آنتونیو کونته در تیم ملی ایتالیا مطرح است. سرمربی پیشین یوونتوس پس از مسابقات یورو 2016 از سرمربیگری آتزوری کنار می رود تا راهنمایی چلسی را به مدت سه سال بر عهده بگیرد.

رانیری 64 ساله در گفت و گو با نشریه کیکر آلمان در مورد شایعه حضورش روی نیمکت آتزوری مطرح نمود: از بودن در لسترسیتی خوشحالم و به تغییر تیم فکر نمی کنم. فکر می کنم لسترسیتی آخرین مقصد دوران مربیگری من باشد. امیدوارم سران باشگاه لسترسیتی پیشنهاد تمدید طولانی مدت قراردادم مثلاً برای شش یا هفت ساله دیگر را به من بدهند و پس از آن در همین باشگاه به کار خودم به عنوان مربی خاتمه بدهم.

لسترسیتی در فاصله پنج هفته مانده به خاتمه فصل جاری لیگ برتر انگلیس با 72 امتیاز صدرنشین است و نسبت به تاتنهام، نزدیک ترین تعقیب کننده اش هفت امتیاز رجحان دارد. سرمربی ایتالیایی روباه ها با اشاره به پیشتازی دور از انتظار شاگردانش در این لیگ گفت: ما رمز و راز خاصی برای قرار دریافت در صدر جدول نداریم. ما تنها طوری عمل نموده ایم که کسی انتظارش را نداشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 845

به "رانیری: سرمربیگری ایتالیا؟ به تغییر تیم فکر نمی کنم" امتیاز دهید

1 کاربر به "رانیری: سرمربیگری ایتالیا؟ به تغییر تیم فکر نمی کنم" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانیری: سرمربیگری ایتالیا؟ به تغییر تیم فکر نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید