رستورانهای معروف گوا

به گزارش تفطن، منطقه گوا در میان گردشگرانی که به هند سفر می‌کنند بسیار معروف است، این ناحیه به خاطر آشپزی ترکیبی هندی پرتغالی در میان توریستها شهرت یافته است در ادامه چند رستوران عالی گوا را معرفی خواهیم کرد.

رستورانهای معروف گوا

گوا کوچکترین ایالت هندوستان، زمانی یک مستعمره پرتغالی بود. این ایالت به آشپزی منطقه ای که ترکیبی از طعم های پرتغالی و هندی می باشد، مث غذاهای دریایی، شیر نارگیل و برنج می نازد. از غذاهای خیابانی گرفته تا اغذیه فروشی های ساحلی و رمانتیک ترین رستوران های گوا، در این ایالت بهترین ها را پیدا خواهید کرد. خوشمزه ترین غذا در 5 رستوران معروف گوا! را در تور هند با ما تجربه کنید.

رستوران تالاسا

تالاسا یکی از معتبر ترین رستورانهای یونانی در هند به شمار می رود. این رستوران جذاب، نمای فوق العاده ای از ساحل واگاتور به ویژه در غروب آفتاب ارائه می کند. در اینجا پیش غذاهای خوشمزه از بادمجان سرخ شده ساده گرفته تا گوشت های کبابی یا پخته شده لذیذ سرو می شود که شما را به جزایر افسانه ای یونان می برد!

آدرس: تالاسا، ساحل اوزرون، واگاتور کوچک، گوا

رستوران آپرهاوس

رستوران شیک اپرهاوس واقع در شهر پایتخت ایالت گوا ، مقابل باغ زیبای گارسیا دو اورتا، لذیذترین غذاهای سنتی گوا را سرو می کند. این رستوران با سه سالن شامل یک کافه تریا با نمای دیدنی از خیابانهای شلوغ و یک رستوران درجه می باشد.اپرهاوس خوشمزه ترین غذاها تحت تاثیر غذاهای پرتغالی را سرو می کند مثل کافریل یک مرغ اسپایسی در ماسالای سبز.. در منوی این رستوران غذاهایی مثل انبه ترشی، خرچنگ با سس نارگیل، گوشت و فلفل های کاشمری وجود دارد.

آدرس: باغ شهری اوپ، پانجی، گوا

رستوران باغ توسکانی

یک رستوران افسانه ای و معروف ترین رستورانهای گوا از سال 1955 در هتل جذاب ونیت، لذیذترین غذاهای سنتی را سرو می کند. رستوران باغ توسکانی لذیذترین غذای سبزیجات و برنج، سوسیس های پنیری و میگوهای خوشمزه ای سرو می کند. فضای رستوران دارای بالکن هایی با نور رمانتیک، لامپ های با پوست نارگیل، دیوارهایی با نقاشی های قدیمی و آثار هنری تزیین شده است. میتوانید در این رستوران به صندلی تکیه دهید، ریلکس کنید و به تماشای خیابانهای پنجیم بپردازید.

آدرس: باغ توسکانی، جاده قلعه آگوآدا، کندولیم، گوا

آشپزخانه مامان

این آشپزخانه که توسط یک زوج گوایی برای حفظ سنت های آشپزی گوا تاسیس شد، بهترین مکان برای تجربه طعم غذاهای نادر گوا می باشد. بعد از سال ها این رستوران یک منو منحصر به فرد از سنتهای آشپزی گوا و پرتغال ایجاد کرده است.غذای ویژه آشپزخانه مامان، شامل غذای سبزیجات با نارگیل و ادویه جات، می شود که یکی از غذاهای محبوب هندی به شمار می رود.

آدرس: ساختمان مارتین، خیابان دی بی، پنجیم، گوا

کافه رستوران شکلاتی

برای صرف یک وعده غذای اروپایی سبک و فرار از گرمای ساحلی، این کافه رستوران بهترین انتخاب است. یک باغ بزرگ و سرسبز با چایخانه بزرگ که انواع غذاهای دریایی سبک از جمله ماهی و میگو سرخ شده را نیز سرو می کند. دسر این رستوران بسیار خوشمزه است و مزه آن تا مدت ها لای دندان می ماند!

آدرس: کافه شکلاتی، خیابان قلعه آگوآدا، کندولیم، گوا

انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 147

به "رستورانهای معروف گوا" امتیاز دهید

1 کاربر به "رستورانهای معروف گوا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستورانهای معروف گوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید