با رستوران انکایزن در لنکاوی آشنا شوید

به گزارش تفطن، رستوران انکایزن (Unkaizan Restaurant)، یکی از بهترین رستوران‌هایی است که در شهر لنکاوی باید به آن سری بزنید.این رستوران که در خیابان Telok Baru قرار گرفته است که در این مقاله بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

با رستوران انکایزن در لنکاوی آشنا شوید

این رستوران در منوی خود طیف بزرگی از غذاهای ژاپنی را گنجانده است و از بهترین رستوران‌های ژاپنی در مالزی به شما می‌رود. رستوران انکایزن که از جاذبه های گردشگری لنکاوی به شمار می‌رود که دارای سه بخش مختلف برای سرو غذا است. فضای داخلی رستوران با ظرفیت 16 مهمان به سبک رستوران‌های اروپایی ساخته شده است. طبقه اول این رستوران در لنکاوی 24 نفر ظرفیت داشته و به سبک سنتی و ذن ژاپنی تزئین شده است و مشتریان باید از صندلی‌های سنتی برای نشستن استفاده نمایند این بخش از رستوران نمایش زیبایی از جنگل‌های اطراف و دریای زیبای آندامان را برای بازدید دارد. بخش سوم رستوران نیز تراس و یا فضای آزاد می باشد که با ظرفیت 30 مهمان با بوته های سر سبز گرمسیری احاطه گشته که سرو غذا در این قسمت رستوران با نسیم خنک دریا لذتبخش‌تر خواهد شد.

ساعت کاری رستوران رستوران انکایزن از ساعت 18 عصر تا 23 شب باز می‌باشد و روز های چهارشنبه تعطیل است. در سفر به مالزی با مراجعه به رستوران انکایزن لنکاوی یک ناهار خوری متفاوت در یک فضای صمیمی را در تور لنکاوی تجربه کنید.

منوی گسترده رستوران شامل طیف وسیعی از غذا های سنتی ژاپنی از جمله سوشی و ساشیمی است و کسانی که علاقه مند به غذا های دریایی هستند می توانند آبزی مورد علاقه خود مانند میگو و خرچنگ را از آکواریوم رستوران انتخاب کنند تا به یکی از روش های کبابی با سس شیرین، کبابی با نمک، کبابی در بشقاب گرم و سرخ شده توسط سرآشپز Katsuji Takabayashi طبخ می‌گردد.

انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 95

به "با رستوران انکایزن در لنکاوی آشنا شوید" امتیاز دهید

2 کاربر به "با رستوران انکایزن در لنکاوی آشنا شوید" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با رستوران انکایزن در لنکاوی آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید