رستوران های بین المللی پاتایا

به گزارش تفطن، رستوران های بین المللی پاتایا از بهترین جاذبه‌های تور پاتایا است. یکی از این امکانات وجود رستوران های مختلف با سبک های غذایی مختلف می‌باشد که همواره رضایت هر گردشگری را در پی دارد.

رستوران های بین المللی پاتایا

رستوران آشپزخانه قایق تور پاتایا

با وجود اینکه رستوران‌های فراوانی با منوهای بین المللی و قیمت‌های مناسب در پاتایا وجود دارند، این رستوران به نظر کیفیت یکی از بهترین‌های این لیست به شمار می‌رود و شاهد این مدعی تایید آن به واساطه شهروندان بومی تور پاتایا است. در واقع، این رستوران به دلیل خاتمه زود حین زمان کاری برای صرف صبحانه و ناهاری مکان بسیار مناسب می‌باشد.

کافه کادیلاک تور پاتایا

فضای این رستوران دارای طراحی و دکوراسیون بسیار جالبی است و این امر در غذاهای منو نیز بازتاب کرده‌اند. کلیه غذاها از مواد نخستین مرغوبی تهیه شده و این مخارج به روش خاصی با یکدیگر ترکیب می‌شوند. همچنین لیست صبحانه کافه نیز همه روز از ساعت 7 تا 11 صبح با غذاهای تازه برپا است. نکته لایق اعتنا این است که غذاهای رستوران متعلق به آشپزخانه آمریکا و نیز غذاهای بین المللی بوده و سرآشپز رستوران نهایت دقت را در حفظ روش طبخ قدیمی و اصلی آن‌ها اعمال می‌کند.

خانه شیشه ای تور پاتایا

این رستوران با فضایی آرام و رمانتیک در حوالی شهر قرار گرفته است و بالغ بر 170 نوع از غذاهای دریایی به سبک تایلندی، انواع غذاهای غربی و کیک‌های خانگی را به مشتریان ارائه می‌کند. همچنین غذا برپایه عطش مشتری در فضای خارجی و در زیر توجه درختان نخل یا در داخل بنا شیشه‌ای فراهم به سیستم تهویه مطلوب سرو می‌شود. البته کاباره آپارتمان شیشه‌ای در رده رستوران‌های سزا پاتایا نیز جای دارد و در مرکز فهرست رستوران‌های معروف تور پاتایا است که از جهت نرخ نیز بسیار کم می‌باشد.

انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 129

به "رستوران های بین المللی پاتایا" امتیاز دهید

1 کاربر به "رستوران های بین المللی پاتایا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های بین المللی پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید