روی وحشی سکه فراری پورتوفینو با منصوری

به گزارش تفطن، منصوری در ماه های اخیر کاملاً مشغول پروژه های تیونینگ جدید بوده است. پورتوفینو سومین فراری شخصی سازی شده این کمپانی در سال جاری بوده و قبلاً نیز مدل های F8 تریبوتو و 812 GTS تیون شده منصوری خدمت شما عزیزان معرفی شده اند. این تیونر مشهور به طور ویژه به سقف سخت تاشدنی این خودرو که از کربن فورج کاری شده ساخته شده افتخار می کند.

روی وحشی سکه فراری پورتوفینو با منصوری

به گزارش خبرنگاران، قطعات زیادی در ساختار سبک وزن پورتوفینو بکار رفته اند و شما می توانید این قطعات را از هر زاویه ای تشخیص دهید.

آپرون جلو و ورودی های هوای روی کاپوت از جنس کربن فورج کاری شده هستند و همین موضوع درباره رکاب های جانبی و پوشش آینه ها نیز صدق می کند حتی ستون ها و دستگیره درب ها نیز طرح مشابهی دارند. یک اسپویلر لبه ای ملایم و آپرون نیز از جنس فورج کاری شده در بخش عقب نصب شده اند.

تکمیل کننده تغییرات ظاهری این فراری رینگ های سفارشی با لبه های زرد رنگ هستند که هماهنگی خوبی با رنگ بدنه ایجاد کرده اند. این رینگ ها در جلو ابعاد 21 اینچی و در عقب ابعاد 22 اینچی دارند.

با ورود به داخل کابین شاهد استفاده زیاد از چرم مشکی و عناصر زرد رنگ هستیم. به جزو کنترل چراغ های مشکی و سه دکمه با رنگ پرچم ایتالیا، باقی دکمه ها رنگ زرد را به خود گرفته اند.

خبری از لوگوی اسب رقصان فراری روی فرمان نیست زیرا این لوگو جای خود را به نشان منصوری داده است.

این تیونر دستی هم بر سر و روی پیشرانه 8 سیلندر 3.9 لیتری توئین توربوی پورتوفینو کشیده است. نیروگاه یاد شده در حالت استاندارد قدرت 591 اسبی و گشتاور 760 نیوتون متری تولید می کند اما با تغییرات اعمال شده خروجی 710 اسبی و گشتاور 890 نیوتون متری دارد.

سیستم مدیریت پیشرانه اصلاح شده و سیستم اگزوز سفارشی باعث شده اند این قدرت بیشتر به دست آید. طبیعتاً قدرت بیشتر به معنی عملکرد بهتر خواهد بود و پورتوفینوی منصوری نیز شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 3 ثانیه ای و حداکثر سرعت 334 کیلومتر در ساعتی دارد.

فراری اخیراً از 812 کامپتیزیونه و 812 کامپتیزیونه آپرتا رونمایی کرده و احتمالاً منصوری در آینده نزدیک این خودروها را نیز ارتقا خواهد داد.

تعداد بازدید : 53

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 خرداد 1400 بروزرسانی: 13 خرداد 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1940

به "روی وحشی سکه فراری پورتوفینو با منصوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روی وحشی سکه فراری پورتوفینو با منصوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید