زیباترین سواحل پوکت

به گزارش تفطن، سواحل پوکت از بهترین جاذبه‌های گردشگری کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی منحصربه‌فرد است. جزیره پوکت زیبایی‌هایی دارد که برای هر سلیقه‌ای بسیار مناسب هستند.

زیباترین سواحل پوکت

ساحل نایانگ پوکت

ساحل نایانگ ( Naiyang)، یکی از مراکز تفریحی و دیدنی این کشور در تور پوکت می‌باشد که دارای سایبانی از درختان صنوبر و ساحل مرجانی است و جای عالی برای شناکردن و غواصی به شمار می‌رود و یکی از بهترین سواحلی است که باید در تور پوکت به بازدید آن‌ها بروید. یکی از جاذبه‌های این ساحل در تور پوکت، جشنواره خروج لاک‌پشت‌های جوان در ماه آوریل می‌باشد.

ساحل کارن پوکت

ساحل کارن (Karon)، ساحلی با شن‌های سفید و طولانی در جزیره پوکت است که در امتداد آن درخت‌های نخل و صنوبر قرار دارد. ماسه‌های این ساحل بسیار نرم هستند و یکی از بهترین ساحل‌های مناسب برای شنا، حمام آفتاب و غواصی به شمار می‌رود.

ساحل نایتان پوکت

ساحل نایتان (Naithon)، یکی از سواحل بکر این جزیره است که به شما توصیه می‌کنیم با تور پوکت به بازدید آن‌ها بروید. این ساحل پر باد محلی عالی برای شنا می‌باشد.

ساحل کاتا پوکت

ساحل کاتا (Kata) دو ساحل بزرگ و کوچک دارد که آن را به مکانی آرام برای لذت بردن از آفتاب است. ماسه‌های سفید نرم با دریای آرام و تمیز از ویژگی‌های بارز این ساحل در پوکت هستند. در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که می توان بری غواصی به آن مراجعه کرد. این ساحل برای ورزش‌های آبی به خصوص موج سواری از می تا اکتبر محبوب است.

ساحل مای خائو در پوکت

ساحل مای خائو (Mai Khao)، یک ساحل 9 کیلومتری در این جزیره است که از انتهای شمالی جزیره آغاز شده و به ساحل نایانگ در ساحل غربی ختم می‌گردد.

ساحل بنگ تائو پوکت

ساحل بنگ تائو (Bang Tao) در امتداد 6 کیلومتری ساحل قرار دارد و فقط چند دقیقه با شهر چرنگ تالای ( Cherng Talay) فاصله گرفته است، جایی که تعداد زیادی از روستاییان هنوز به سبک اجدادشان با ماهیگیری و کشاورزی به زندگی می‌پردازند. قسمت شمالی ساحل، محلی بکر و آرام برای تجربه لحظاتی پر از آرامش است.

انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 101

به "زیباترین سواحل پوکت" امتیاز دهید

2 کاربر به "زیباترین سواحل پوکت" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین سواحل پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید