ساحل جامتین پاتایا

به گزارش تفطن، شهر ساحلی پاتایا از پرطرفدارترین شهرهای کشور تایلند به شمار می‌رود. ساحل جامتین با امکانات رفاهی و خدمات رفاهی متنوع یکی از بهترین جاذبه‌های تور پاتایا به شمار می‌رود. در این مقاله شما را بیشتر با ساحل جامتین پاتایا آشنا خواهیم کرد.

ساحل جامتین پاتایا

جامتین هر آنچه ازتفریحگاه های ساحلی می خواهید را در فضایی خلوت تر و آرام تر به شما می دهد. اگر از Paratamnak Hill سوار بر تاکسی شوید 10 دقیقه ای به جنوب پاتایا می رسید پس اگر به پاتایا سفر کردید به آسانی می‌توانید به این ساحل زیبا قدم بزنید. ساحل جامتین با هتل‌ها، آپارتمان‌ها و مهمان خانه‌های ارزان خود به مقصد گردشگری مناسب برای گردشگران تور پاتایا تبدیل شده است.

به محض اینکه از سمت جنوب شهر پاتایا از این شهر خارج می شویم به شهر جامتین می‌رسیم. جامتین هم مثل پاتایا از شهرهای محبوب گردشگران است اما ساکنان آن را بیشتر مهاجران دائم و کارگران تشکیل می دهند که باعث شده این شهر خلوت باشد. چون نام خیابان های تایلند با کاراکترهای لاتین نوشته شد و در تابلوهای خیابانی و یا نقشه‌های شهری نام این شهر را به نام چوم تی ان می‌نویسند. از اواخر دهه 1990 مدت‌ها پس از اینکه پاتایا تبدیل به یکی از تفریحگاه های ساحلی این منطقه شده بود جامتین کم‌کم تبدیل به یک مکان محبوب برای خانواده‌ها و گردشگران سنتی پاتایا مبدل گردید.

اگر از بانکوک با اتوبوس به ترمینال اصلی اتوبوسرانی پاتایا در شمال این شهر مراجعه نمایید از آنجا می‌توانید با اتوبوس با هزینه 5 تا 20 بات به شهر جامتین و یکی از بهترین جاذبه‌های تور پاتایا برسید.

بسیاری از بروشورهای گردشگری جامتین را به نوعی به عنوان برادر کوچک جزیره پاتایا می‌دانند. اما جامتین انتظاری که شما از سواحل استوایی دارید را برآورده نمی‌کند. این ساحل محیطی آرامش بخش‌تر از پاتایا را برای شنا، آفتاب گرفتن و لذت بردن از تفریحات ساحلی را برای شما در تور پاتایا فراهم خواهد کرد. در سال‌های اخیر خانواده‌های روسی، گروه‌های چینی و گردشگران از بانکوک برای تجربه لحظاتی خوش به ساحل جامتین مراجعه می‌کردند.

انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 105

به "ساحل جامتین پاتایا" امتیاز دهید

2 کاربر به "ساحل جامتین پاتایا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل جامتین پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید