ساخت قطورترین کتاب تک جلدی دنیا

به گزارش تفطن، یک کتاب طولانی مانگا به عنوان قطورترین کتاب تک جلدی دنیا شناخته شده است.

ساخت قطورترین کتاب تک جلدی دنیا

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، یک نسخه چاپ محدود کتاب مصور ژاپنی یا مانگای وان پیس اکنون به عنوان قطورترین کتاب تک جلدی دنیا به فروش گذاشته خواهد شد.

این کتاب از 21,450 صفحه تشکیل شده است و از لحاظ فیزیکی مطالعه آن غیرممکن است؛ در نتیجه بیش تر از اینکه یک کتاب باشد به عنوان یک مجسمه کاربرد دارد.

این کتاب که ارزش آن 1,900 یورو معین شده است، به عنوان اثر ائیچیرو اودا نویسنده و خالق مانگای وان پیس فروخته نمی گردد. ائیچیرو اودا مجموعه داستان های وان پیس را از سال 1997 تا به امروز به صورت هفتگی در مجله ژاپنی شونن جامپ منتشر نموده است.

این کتاب قطور به عنوان اثر ایلان مانوچ ، هنرمندی که در چند زمینه مختلف فعالیت دارد و این نسخه را با عنوان ONEPIECE خلق نموده است به فروش خواهد رسید.

شاید هیچ حق التألیفی از انتشار این کتاب قطور به ائیچیرو اودا نرسد، اما او به واسطه مجموعه داستان های مصوری که خلق نموده است هم اکنون به عنوان ثروتمندترین خالق مانگا در تاریخ شناخته می گردد، چراکه ثروت او حدود 200 میلیون دلار برآورد شده است.

نام مجموعه اصلی وان پیس اثر ائیچیرو اودا، در کتاب رکوردهای گینس به عنوان مجموعه کتاب مصوری که بیشترین تعداد چاپ را داشته، به ثبت رسیده است. تا به امروز بیش از 416 میلیون نسخه از این مجموعه داستان های مصور به چاپ رسیده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 مهر 1401 بروزرسانی: 2 مهر 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2442

به "ساخت قطورترین کتاب تک جلدی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت قطورترین کتاب تک جلدی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید