ستاره تراکتور مقرون به صرفه تر از بُنجل های گران قیمت لیگ!

به گزارش تفطن، ریکاردو آلوز؛ ستاره پرتغالی بی چون و چرای لیگ برتر در فصل بیست و دوم است. بازیکنی که با پاس های تک ضرب خود علت اصلی موفقیت این روز های تراکتور و یکی از با کیفیت ترین بازیکنان خارجی تاریخ لیگ برتر به شمار میرود. این بازیکن پرتغالی که در جابجایی زمستانی نیز مشتری های زیادی داشت، در نهایت قرارداد خود را با تراکتور سه فصل دیگر تمدید کرد تا خیال پُر شور های تبریزی از حفظ او راحت باشد.

ستاره تراکتور مقرون به صرفه تر از بُنجل های گران قیمت لیگ!

نکته جالب درباره آلوز رقم قرارداد او با باشگاه تراکتور در ابتدای فصل است؛ بازیکنی که یکی از کمترین قرارداد ها در بین خارجی های لیگ برتر را داشت، حالا ستاره لیگ برتر شده و تقریباً روی بیشتر گل های تراکتور نقش اصلی را ایفا می نماید. او در حالی این روز ها می درخشد که با مبلغی پایین تر از بعضی بازیکنان بی کیفیت و بُنجل خارجی در لیگ برتر مشغول بازی است.

هافبک پرتغالی تراکتور که تعداد پاس گل هایش در فصل جاری به 10 رسیده، ابتدای فصل با نظر قربان بردیف سرمربی وقت تراکتور، با قراردادی به ارزش حدود 250 هزار یورو به تراکتور پیوست و مقرون به صرفه ترین خرید خارجی سرخ ها در ابتدای فصل لقب گرفت. باشگاه تبریزی، اما در نیم فصل و زمانی که آلوز با پیشنهادات متعدد و سنگین تیم های دیگر روبرو شد؛ با افزایش رقم قرارداد این بازیکن او را مجاب به تمدید قرارداد سه ساله کرد.

تراکتور که در سالیان اخیر همیشه خرید های خارجی بی کیفیت، اما گران قیمتی داشت؛ در این فصل ترک عادت کرد و علاوه بر ریکاردو آلوز که سابقه بازی در تیم های ملی پایه پرتغال را در کارنامه دارد، صفا هادی و گوستاوو را نیز به عنوان دو بازیکن تأثیرگذار در ترکیب تیمش دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 13 بهمن 1401 بروزرسانی: 13 بهمن 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2503

به "ستاره تراکتور مقرون به صرفه تر از بُنجل های گران قیمت لیگ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره تراکتور مقرون به صرفه تر از بُنجل های گران قیمت لیگ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید