سفری خانوادگی به بانکوک

به گزارش تفطن، سفری به بانکوک

هیچ وقت تا به حال به بانکوک تایلند نرفته بودم و قصد داشتم به محض رسیدن به آن با تمام وجودم این شهر را کشف کنم. به وب سایت هواپیمایی ایر آسیا رفتم و متوجه شدم که در آن سایت قیمت هایی برای پرواز ارائه شده که افرادی عادی مثل من نمی توانستیم آن را باور کنیم. 23 دلار برای هر نفر، درمسیر کوالالامپور به بانکوک! وقتی پرواز ایر آسیا را بگیرید هواپیما در فرودگاه دن موئنگ فرود می آید که نسبت به فرودگاه سووارنابومی (که فرودگاه اصلی شهر بانکوک است) 30 دقیقه از مرکز شهر بانکوک دورتر است. در بیشتر وقت ها چون پروازهای فرودگاه دن موئنگ ارزان تر هستند می ارزد که بخواهیم که راه بیشتری را تا بانکوک برویم به خصوص اینکه حمل و نقل زمینی در بانکوک ارزان است. در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید.

سفری خانوادگی به بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

می خواستیم در تمام کشورهای جنوب شرقی آسیا از سرویس آنلاین همسفری اوبر (Uber) استفاده کنیم چون کرایه آن ها برابر و یا حتی کمتر از تاکسی های سنتی هستند. اتومبیل آن ها راحت تر هست و حتی برای کرایه می توانیم به جای پول نقد از کارت اعتباری استفاده کنیم. رانندگان اوبر مثل راهنماهای تور به شما جاههای دیدنی شهر را معرفی می نمایند و به شهر زیبای خود افتخار می نمایند. فقط کافی است که از آن ها بخواهید تا به شما پیشنهاد بهترین جاههای شهر را بدهند و آن وقت است که می بینید چگونه تجربه های خود را در اختیار شما می گذارند.

استفاده از ایر بی ان بی (AirBNB) در بانکوک

تصمیم گرفتیم که برای اولین بار به ایر بی ان بی برویم. یک آپارتمان در محله ای که کمی دورتر از مرکز شهر بانکوک بود رزرو کردیم. اتاقی را برای مدت دو هفته کرایه کردیم، اتاق بزرگ و تمیزی بود که امکانات خوبی هم مثل استخر داشت.

غذاهای خیابانی بانکوک

این که اتاق خود را کمی دورتر از مرکز شهر بانکوک کرایه کنید یک خوبی بزرگ دارد و آن این است که به شما این فرصت داده می گردد تا در بین مردم محلی زندگی کنید. در شب، اولین غذا خوری را که دیدیم برای صرف شام به آنجا رفتیم. آشپزخانه غذاخوری در کنار خیابان قرار داشت و در آن دو خانوم سفارشات مشتری ها را از آقایی که کمی مسن تر بود می گرفتند. در جلوی خانوم ها دو ماهی تابه بود که غذاها را در داخل آن می پختند و عطر و بویی که غذاهای خوشمزه آن ها داشت خیابان را پر نموده بود. استفاده از فلفل تند قرمز در غذاهای تایلندی مزه ای متفات از آن چیزی دارد که تا به حال آن را تجربه نموده ایم. نگاه کردن به آن ها در حالی که داشتند سفارشات ما را آماده می کردند باعث شد که چشمانم پر از اشک گردد نه فقط به خاطر تندی فلفل داخل غذا بلکه به این دلیل که از اینکه در بانکوک هستم راضی بودم.

توک توک (Tuk Tuk) سوار شدن

در بانکوک نیازی نیست که برای هیجان چتربازی کنید و یا ترن هوایی سوار شوید فقط کافی است که سوار توک توک شوید! سوار بر این توک توک ها به دل خیابان های شهر می روید و جریان زندگی در شهر را از نزدیک می بینید. وقتی سوار بر این توک توک ها هستید انگار به شهر بازی رفته اید با این تفاوت که برای توک توک باید پول خیلی کمتری بپردازید.

عبادتگاه های بانکوک

بانکوک پر از عبادتگاه است، این عبادتگاه ها آنقدر تزئینات و معماری جذابی دارند که اگر از صبح تا شب هم از عبادتگاهی به عبادتگاه دیگر یروید خسته نمی شوید. در عبادتگاه وات فو در قسمتی، خاکستر پادشاه راما از قرن چهارم تا به حال نگهداری می گردد که تزئینات خیره نماینده ای دارد.

منبع: ytravelblog.com

منبع: الی گشت
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 563

به "سفری خانوادگی به بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری خانوادگی به بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید